Gå til innhold

Dårlig hastighet på UTorrent

Feltherre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har vært en ivrig bruker av Utorrent en stund og liker programmet veldig godt.Nå i det siste har jeg irritert meg over veldig lav hastighet selvføflgelig så varier det med hva jeg laster ned.Lurer på om det finnes noen enkle triks for å få det til å gå litt fortere.

Jeg har et spørsmål til,

nede i hjørent på Utorrent så er det en lite utropstegn som gir meg melding om at den porten jeg bruker er det noe feil med.Skal jeg velge en annen port?

I såfall hvilken?

Så håper noen har svar på dette,venligst forklar ordntlig og detailjert så forstår jeg og det. :thumbup:

Takker for alle svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du må åpne portene.

Se her.

7448535[/snapback]

Sliter med akkurat det samme. Har følgt guiden til punkt og prikke, men likevel får jeg rød utropstegn. Bruker Linksys WRT54G.

Hastigheten ligger på rundt 50- 60 kb/sek. Har en 3 Mbit linje. Kan det være windows instillinger? Har deaktivert Syngate brannmur.... :dontgetit:

Skrevet

Samme skjer med meg, har rundt 40 nedlastninger nå, lasta smertefritt ned på 400kbs i det jeg hadde installert programmet, men nå de siste ukene har farten ligget veldig lavt. Kanskje jeg laster ned et annet prog får å sjekk om det er samme hastighet der, er rart om det nesten ikke er noen seedere på 40 "populære" nedlastninger.

Skrevet (endret)

Trackeren har 147 seedere. Burde det ikke gi mer enn 100 kbit eller drømmer jeg søtt nå?

Uansett, på høgskolen lastet jeg ned annen tracker med omtrent samme seedere, men nedlastingshastigheten lå på 400 ++. Hjemme derimot går det like raskt som taxikøen natt til søndag.

Endret av Ali I Hagen
Skrevet (endret)
Samme skjer med meg, har rundt 40 nedlastninger nå, lasta smertefritt ned på 400kbs i det jeg hadde installert programmet, men nå de siste ukene har farten ligget veldig lavt. Kanskje jeg laster ned et annet prog får å sjekk om det er samme hastighet der, er rart om det nesten ikke er noen seedere på 40 "populære" nedlastninger.

7463117[/snapback]

Hvilken leverandør har du? Jeg er sikker på at LOS/NextGenTel spenner krok på P2P tjenester

Endret av Ali I Hagen
Skrevet (endret)

7463117[/snapback]

40 torrents samtidig? Kva innstillingar har du endra på?

Ein fin måte å teste om det er torrenten eller innstillingane det går på er å laste ned Open Office.

Eg hadde raud pil på Open Office og kom opp i 1MB/s før den var ferdig.

Kva hastighet har du på internettforbindelsen forresten?

Eg har NGT og har aldri opplevd at linja er blitt strupa ved bruk av P2P.

Endret av Zeph
Skrevet

7463117[/snapback]

40 torrents samtidig? Kva innstillingar har du endra på?

Ein fin måte å teste om det er torrenten eller innstillingane det går på er å laste ned Open Office.

Eg hadde raud pil på Open Office og kom opp i 1MB/s før den var ferdig.

Kva hastighet har du på internettforbindelsen forresten?

Eg har NGT og har aldri opplevd at linja er blitt strupa ved bruk av P2P.

7463279[/snapback]

Husker ikke helt, det var noe innstillings greier..er ikke på dataen min nå, men kan finne det ut senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...