nikk0 Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Skrevet 9. desember 2006 Kast ut stero'n, legg penger i swap Hadde vært Najs med sr20det.. Fin bil, liker dem i hvit ass Menne, kjøp deg noen nye rims.. Lykke til Mvh 7459410[/snapback] Neinei, jeg er avhengig av lyd. Og nå har jeg INGENTING i den =( sr20det er fine motorer det, men tviler på at den ender i min s13.. Har 17"'ere liggende, men med sommerdekk på, så de må vente til våren. Sier det samme som carinan, syns det er morro med litt drift style over 200sx'r! Er for mange som har blitt litt for mye jall preg over.Grattis med morsom bil (er litt svak for s13 selv) Lykke til videre! 7459590[/snapback] Så vist jeg putter inn en forsterker, pc og høytalerer, så blir bilen jalla? Kjøp deg din egen s13, jeg lever ikke ut drømmen for andre
SilentNET Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Hvis du skal trimme, så er det faktisk i enkelte tilfeller bedre med en CA18DET motor, enn en SR20DET. CA18DET har enkelte fordeler sammenlignet med SR20DET. Tro det eller ei. Det står en del om akkurat dette på 200sx-ogn.org sine forumer. Gratulerer med ny bil! Og lykke til med framtidige prosjekter Ikke hør på alle andre. Det er din bil, og du gjør hva du vil.
crx-vtec Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Mener ikke det blir jall for det, å har ikke sagt at din blir det i hele tatt Grattis med bil hvertfall
TanglewoodD Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Jarbra @ jag ar bra, snakk om å ha øya i godt behold Ja, fin bil, men hvitt var i ytterste laget for meg iallefall.. Men et par felger og litt mer motor, så er det tipptopp traktor
SilentNET Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 http://www.tunedbycft.com/videos/nissans13dyno.wmv Ta en titt på den der Så får du kanskje noen tips til når du skal begynne med trimmingen. 500 hk på bakhjulene i en Silvia S13
nikk0 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Tror i første gang jeg skal konsentrere meg om å få handlet inn de delene som manglet på bilen da jeg fikk den, pluss de som trengs nye for å få den i tipp topp stand. Så kommer carputer og anlegg. Deretter, så får vi se..
SilentNET Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Tror i første gang jeg skal konsentrere meg om å få handlet inn de delene som manglet på bilen da jeg fikk den, pluss de som trengs nye for å få den i tipp topp stand. Så kommer carputer og anlegg. Deretter, så får vi se.. 7495358[/snapback] Motoren har du jo allerede. Den står i Primeraen SR20DE motor i Primeraen vettu. Så er det bare innmaten som må byttes, og innkjøp av en turbo. Tad-ah! SR20DET motor
nikk0 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Sett bort i fra at girkassa må byttes, ny motorfester må kjøpes, motoren står tverstilt i primeraen, men ikke i 200'n. Og å turbokonvertere sr20de'n koster mer enn det koster å dra 300hk av orginalmotoren.. Så 1,8'n for holde den.. Slutt å frist meg!
oletider Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 off, ikke, tenk å artig det hadde vert da. men men syntes den er hissig nok jeg:P
nikk0 Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Skrevet 16. desember 2006 (endret) Vel, satt på 17"erne her i uka.. Vinteren lar vente på seg, så da fant jeg fra godskoene.. Vel, bilen er generelt litt slitt, og det vises god innvendig, men skal greie å ordne opp i det ganske snart.. Og så fikk jeg med litt ekstra interiør: Endret 16. desember 2006 av nikk0
oletider Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 for å være helt ærlig, syntes jeg ikke du burde bruke de felgene til annet en vinterbruk, var ikke de fineste felgene på den bilen, kjøp noen 18toms kant felger til sommer felger mener jeg. men en ting. noen som hvet hvor mye turbotrykk det ska lvære orginalt?
SilentNET Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 I motsetning til oletider her så syns jeg felgene virket litt for store, i forhold til bilen. At det kanskje hadde blitt penere med 16" og litt mer gummi. Men folk er forskjellige. Poenget er at eieren av bilen er fornøyd
SilentNET Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 for å være helt ærlig,syntes jeg ikke du burde bruke de felgene til annet en vinterbruk, var ikke de fineste felgene på den bilen, kjøp noen 18toms kant felger til sommer felger mener jeg. men en ting. noen som hvet hvor mye turbotrykk det ska lvære orginalt? 7516822[/snapback] Tror det skal være 0,6 bar originalt på S13.
oletider Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 (endret) å dæven, han kjører på ca1,3 vartfall hvis den måleren er riktig da:P Endret 16. desember 2006 av oletider
hølands_gutt Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 for å være helt ærlig,syntes jeg ikke du burde bruke de felgene til annet en vinterbruk, var ikke de fineste felgene på den bilen, kjøp noen 18toms kant felger til sommer felger mener jeg. men en ting. noen som hvet hvor mye turbotrykk det ska lvære orginalt? 7516822[/snapback] enig, synes de ville heller passet på primeraen.
Eplejus Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 for å være helt ærlig,syntes jeg ikke du burde bruke de felgene til annet en vinterbruk, var ikke de fineste felgene på den bilen, kjøp noen 18toms kant felger til sommer felger mener jeg. men en ting. noen som hvet hvor mye turbotrykk det ska lvære orginalt? 7516822[/snapback] Tror det skal være 0,6 bar originalt på S13. 7516857[/snapback] På S13 er det orginalt 0.9 bar, på S14 er det 0.6 Bar Man bør helst ikke kjøre over 1.2 Bar på den orginale turboen om du vil at den skal leve en stund.
SilentNET Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Tror det skal være 0,6 bar originalt på S13. 7516857[/snapback] På S13 er det orginalt 0.9 bar, på S14 er det 0.6 Bar Man bør helst ikke kjøre over 1.2 Bar på den orginale turboen om du vil at den skal leve en stund. 7519678[/snapback] Er det T25 turbo på S13? Eller er det også S14? Trodde det var en T25 på 0,6 bar i S13 jeg, men så feil kan man ta
Anbefalte innlegg