Dan Jøran larsen Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 halloen.. jeg vet ikke om jeg har lakt dette på rett plass.. men vet dere hvordan jeg kan få spilt nfsc på min bærbare acer.. jeg jeg vet den ikke er beregnet for spill men det hadde jo vært artig uansett jeg har en acer travlemate 4072LMi.. den har 1.7 ghz pentium cpu intel graphics media accelerator 900 512 mb ddr2 ram.. jeg trenger ikke å ha noe serlig grafikk på spillet.. men alt som skjer når jeg har instalert det er at det kommer opp en svart skjærm også kommer det opp en feil melding.. =( vet dere hva dette kan skyldes?? Takker for svar=)
onkel_ove Skrevet 7. desember 2006 Skrevet 7. desember 2006 Hei Dan Jøran. Har ikke noe svar til deg desverre, men tror vi sliter litt med samme problem. Jeg postet et lignende spm her i går vedr en Acer Aspire Idea 500 mediaPC med Onboard intel grafikk-kort. har spillet, installert, men får ikke kjøre det da Pc'en hopper ut i XP igjen. Skal gi deg en et svar om jeg får noe, men fint om du gidder å poste her eller i min post om du finner utav det, da det kan være samme problem vi sliter med.
ttt Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Spørsmål og svar er ein betre eigna kategori for dette spørsmålet. Tråden flyttast derfor dit.
The Stig Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 (endret) Nå er jeg ikke 100% sikker i min besvarelse, men tror ihvertfall jeg er inne på noe. Jeg tror rett og slett problemet deres er relatert til grafikkortet (eller i den forstand, mangelen på ett). NFS: Carbon er et krevende spill med mange visuelle effekter, og jeg kan derfor forestille meg at det krever veldig mye av skjermkortet. Jeg tror PC-en din stopper opp fordi den ikke greier å rendere grafikken i menyen, og dermed avslutter programmet. Om du titter på baksiden av esken til spillet står det nok at et DirectX 9 kompatibelt skjermkort kreves, noe jeg tror det integrerte skjermkortet ditt ikke har støtte for. Endret 30. desember 2006 av Stikk-kont@kten
SupremeX Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 GMA 900 støtter DirectX 9. Har en mistanke om at det er mangelen på skjermkort som er problemet her. Er ikke sikker, men hadde samme problemet da jeg skulle prøve Battlefield 1942 på min laptop med Intel Extreme Graphics 2.
VikinGz Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) GMA 900 støtter DirectX 9. Har en mistanke om at det er mangelen på skjermkort som er problemet her. Er ikke sikker, men hadde samme problemet da jeg skulle prøve Battlefield 1942 på min laptop med Intel Extreme Graphics 2. 7623696[/snapback] Jeg kjører dx 8.1 kort da... men ikke så viktig. Intel sine kort blir ofte avvist av spill som vill ha mere og rutte med Jeg hadde intel extrem grafic 2 i den forige maskinen og da ble jeg kasta ut av de fleste spill Så intrigerte intel kort er ikke noe gamer kort i det hele tatt Endret 2. januar 2007 av VikinGz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå