Stian-89 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Familien har bestemt seg for å kjøpe en DVD-opptaker til jul, men jeg har ikke så god peiling. Derfor trenger jeg hjelp til å velge hvilken som skal kjøpest. Krav - Koster 3-5000 kroner - Stillegående - Med harddisk - 160 GB er vel nok? - Mulighet til å spille av .avi filer (DivX/XviD) lagret på harddisken (hvordan overfører man filmene til harddisken?) - Pausefunksjon slik at en kan pause midt i en sending - Skal helst takle alle DVD-format Vet ikke hva mer som bør krevest. Så en test i VG for noen dager siden av DVD-opptakere, to stykk som virket interessante der: - Sony RDR-HX820 - Terningkast 5 - Pioneer DVR-545H - Terningkast 6 Bør jeg velge en av disse? Eller en helt annen? Har rett å slett ikke peiling, så håper på tilbakemeldinger! Endret 5. desember 2006 av stianandre
Stian-89 Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Skrevet 7. desember 2006 Bump. Ingen som har gode erfaringer med en eller annen DVD-opptaker som har noen av kravene jeg spør etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå