Brakballe Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Øi eder ! Nå nå jeg få banka denne oppblåste imba feige Shadowpriest fyren ! UD Shadow priest vs NE MM huntarr. Dette gjelder en vanlig duel der der ikke er så lett å begynne på max range med en aimed.. Kom med tips please ! For detaljert info så er begge 60 epixx geara. Er ikke verdens sprekeste i PVP men allikevel.. Sukk..
StorPeder Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Løp laaangt vekk -> lur han i fella di -> AS-MS-Auto-Pet -> Viper Sting -> kite -> retrap -> AS-MS-Auto-Pet -> Viper Sting -> kite -> /victory Trikset er vel bare å holde seg unna Mind Flay- range (2X yards) Endret 5. desember 2006 av kristteo
StarGazer Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Tja, som shadowpriest selv kan jeg si at jeg sjelden har problemer med 1vs1 mot huntere! De er mer irriterende enn vanskelige. Sikkert pga legolas faktoren, ikke vet jeg! blir enda verre for huntere nå som dem ikke kan bruke cheap tactics med feign death + insta trap. En god hunter har ihvertfall vipersting oppe hele tiden, mest irriterende abiliten noensinnne. En dårlig hunter bruker serpent sting, mens en enda verre bruker scorpid sting! (skjer faktisk ofte) Hold deg så langt vekke som mulig, shadow spells har ikke så lang range, en priest vil hele tiden gå mot deg, og kommer han nærmt nok og får inn en fear, så er det game over. Vipersting og range er svaret mitt ihvertfall, pluss pet for interrupts. Kanskje frost trap så han blir slowa ned litt. Scattershot eller silence viss han prøver å heale. Bruk bandage viss du er heldig å ikke ha en eller 2 dots på deg! Lykke til!
AnonAntonym Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Priest vinner garantert. Kanskje ikke om du spiller veldig veldig passivt; 40-45 yards range, re-trap, spis og first aid osv. Men på duel plasser som utenfor Ironforge, er det 99% umulig å drepe en god shadowpriest.
Sink Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 vet ikke helt om noen måte å slå shadowpriest på, men kan snakke for meg selv og si at vi er styggimba mot huntere.. selv med det blå gearet mitt(~380shadowdmg) tar jeg t2+ huntere.. hadde 5 dueler mot en hunter i guilden, fordi han måtte lære seg noen taccs for å slå prester, han prøvde litt forskjellig og slo meg en gang. btw, så har mind flay range på 24yrds og mind blast har 36, good to know
GrandMa Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 vet ikke helt om noen måte å slå shadowpriest på, men kan snakke for meg selv og si at vi er styggimba mot huntere.. selv med det blå gearet mitt(~380shadowdmg) tar jeg t2+ huntere.. hadde 5 dueler mot en hunter i guilden, fordi han måtte lære seg noen taccs for å slå prester, han prøvde litt forskjellig og slo meg en gang. btw, så har mind flay range på 24yrds og mind blast har 36, good to know 7431476[/snapback] Priesten i siggen din er alt annet enn blå
henrik_s Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 vet ikke helt om noen måte å slå shadowpriest på, men kan snakke for meg selv og si at vi er styggimba mot huntere.. selv med det blå gearet mitt(~380shadowdmg) tar jeg t2+ huntere.. hadde 5 dueler mot en hunter i guilden, fordi han måtte lære seg noen taccs for å slå prester, han prøvde litt forskjellig og slo meg en gang. btw, så har mind flay range på 24yrds og mind blast har 36, good to know 7431476[/snapback] Priesten i siggen din er alt annet enn blå 7431688[/snapback] Velg PvP-profilen.
Sink Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) vet ikke helt om noen måte å slå shadowpriest på, men kan snakke for meg selv og si at vi er styggimba mot huntere.. selv med det blå gearet mitt(~380shadowdmg) tar jeg t2+ huntere.. hadde 5 dueler mot en hunter i guilden, fordi han måtte lære seg noen taccs for å slå prester, han prøvde litt forskjellig og slo meg en gang. btw, så har mind flay range på 24yrds og mind blast har 36, good to know 7431476[/snapback] Priesten i siggen din er alt annet enn blå 7431688[/snapback] Velg PvP-profilen. 7431766[/snapback] haha, den er ikke oppdatert, vent 5min så har jeg fiksa den edit; tar litt tid, major lag på sia. edit igjen; der var den fiksa, har noen lilla men ikke så altfor mange. Endret 5. desember 2006 av Sink
Akira Kurosawa Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har aldri tapt mot en hunter som Shadowpriest (Holypriest derimot). Husker i AV en gang så dottet jeg en hunter + Mind blast og så var jeg oom. da tok jeg å wandet han til døde.
M@R7!N Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Løp laaangt vekk -> lur han i fella di -> AS-Auto-MS-Auto-Pet -> Viper Sting -> kite -> retrap -> AS-MS-Auto-Pet -> Viper Sting -> kite -> /victory "Litt" waste å skippe en gratis autoshot, eller hur? Men, nei, å drepe en shadowpriest i duell er ikke akkurat lett. Håp på crits og det er absolutt mulig.
StorPeder Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Joa. Den autoen kommer jo av seg selv, så jeg gadd ikke skrive den opp
stigos3000 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 I en rettferdig duel så bør du få starte i maks range og da kan du prøve å holde deg i max range mens du viper stinger og slower priesten til han er tom for mana. Det har funka for meg et par ganger, men har presten mye mana kan det bli i et slit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå