Kristian. Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg skal bestille et domene til hjemmsiden min men vet ikke hva? Forslag til domenenavn? Alle forslag vil bli tatt godt imot! :!: PS! Jeg heter kristian moe så navnet bør jo passe! ;-) Den med det beste domene skal få et år med et domene gratis! .com .net eller .org Endret 5. desember 2006 av krismoe2
GeirGrusom Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 www.dot.com (Utrolig at det domene ikke er tatt enda...) desverre er krim.no tatt... what a waste
Kristian. Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 www.dot.com (Utrolig at det domene ikke er tatt enda...) desverre er krim.no tatt... what a waste 7431094[/snapback] Alle med dot er tatt da! ;-)
Haraldson Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Nett-tjenester-kategorien passer litt bedre for dette, syns du ikke? Og, hva er greia med tekstformateringa di? Usj... ---------------------------------------- Hva med kristianmoe.net/com/org/no?
Fruktkake Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 www.dot.com (Utrolig at det domene ikke er tatt enda...) desverre er krim.no tatt... what a waste 7431094[/snapback] Sier du det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå