Venerable Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg har spillt Gothic 3 ganske lenge, men tatt mange lange pauser og aldri klart å bli hektet på spillet. I Gothic 2 kom mann inn i historien nesten med engang, og man levlet oppover ved å følge historien. Men i 3'ern er det lurest å gå gjennom hver eneste by og gjøre questene der (uten å befri mer enn 2 av dem). Så jeg har egentlig ikke spillt på ca. 1 måned nå fordi jeg trenger en historie å følge for at det skal være spennende. Hack n slash og random questing uten grunn blir fryktelig kjedelig i lengden. Så når begynner man egentlig å følge historien i spillet? Det blir nok litt spoilerer her, men prøv å begrense dem så mye som mulig?
Gromle Skrevet 9. desember 2006 Skrevet 9. desember 2006 Synes det er fantsisk at man ikke er "låst" til noe historie. Man kommer til ett kontinent der man ikke vet hva som foregår, og plukker opp biter av det her og der. Måtte flere spill bli like åpne....
shigga Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Synes det blir for mye tull.. blir som i zelda til N64 der man datt ut av historien hele tiden og til slutt ikke orka å spille mer.. I Gothic 2 var det lett å hoppe mellom main quest og såkalte "mini guest", fordi der trengte man ikke å gå fra by til by og tenke "Må jeg gjøre denne questen for å komme meg inn i main quest?". Sier ikke at gothic 3 ikke er et HÆRLIG spill ! men med så mye bugs å mangel av en del ting så vet jeg ikke om det var verdt penga.. BTW: Noen som vet om det er kommet ut nye patcher ? Har skaffa meg 1.08 og 1.09 + en til patch som jeg fant på ei random side.
LarsEL Skrevet 10. desember 2006 Skrevet 10. desember 2006 Man kommer skikkelig inn i main-questet når man møter Xardas. Jeg skal ikke si hvor eller når du møter ham eller hva han har å si
lostoman Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 hvorfor skal man ikke befri mer en 2 byer? hvordan befrir vi en forresten?
Venerable Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Å befri 3 byer representerer at man velger å bli med the rebels. Og gjør man det for tidlig i spillet vil man gå glipp av mye av spillet. Orcer som man ellers kunne snakke med og få oppdrag av vil nå angipe deg osv. man befrir dem ved å gjøre questene som rebellene rundt og i byene gir deg, den siste questen man får er en befrings quest som går ut på å drepe alle orcene i byen slik at the rebels kan ta kontrollen over den tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå