stor_skrue Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Heisan, er det noen som vet av et brenneprogram som tar VCL-musikkfiler? Jeg har en del VCL filer som jeg skulle ha brent over på CD, men det brenneprogrammet jeg har tar ikke dette formatet. Takker for all hjelp
stor_skrue Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 VLC eller VCL? 7429294[/snapback] Opps, beklager. Det er VLC-filer
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 VLC er berre namnet på programmet som er satt som standardavspelar trur eg. Kva filending har filene?
stor_skrue Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 VLC er berre namnet på programmet som er satt som standardavspelar trur eg. Kva filending har filene? 7430356[/snapback] Hmm, det står VLC medie file når jeg klikker på egenskaper. Mer enn det vet jeg egentlig ikke. Noen som vet om det går an å bruke dette programmet "dBpowerAMP Music Converter (dMC)" for å endre formatet på filene over til noe som jeg kan få brent ut?
Torbjørn T. Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 VLC er berre programmet ja. For å få fram filendinga, gå til Verktøy --> Mappealternativer i Utforsker, og under fanen Vis, fjerner du haka frå «Skjul filetternavn for kjente filtyper», slik som på biletet (engelsk XP): DBPowerAMP kan sikkert konvertere filene, eller so kan du prøve å bruke dBPowerAMP CD Writer til å brenne filene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå