Gå til innhold

MSN er i klikk!

psyches

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Fått et problem med MSN, dette er Windows Live Messenger. Altså den nyeste versjonen. Har hatt dette problemet siden realesen av den nye Messenger og det ser ikke ut til å gi seg!

Ivertfall, hvis jeg skrur på msn..Så går det fint..Men etter en stund vil det bare stoppe opp og rutene (chate vinduene) vil komme til å bli helt hvite. For å få kommet ut av msn må jeg gå på Oppgavebehandling-> avslutt msnmsngr.exe.

Lurer på om noen har det samme problemet og har løsningen!

Jeg har prøvd flere språklige versjoner av MSN'en!

Eksempel!

Takk!

Endret av HansenM
Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjedd SINNSYKT mange ganger med meg og i det siste, her låser alt seg og det kommer " programmet har utført en ulovlig operasjon" blablabla... hater MSN

Skrevet

aldri opplevd, men til gjengjeld har jeg hatt andre problemer med windows messenger live. Tips til de som er lei reinstallasjoner og fjerning av register-verdier: gå tilbake til msn 7.5, da dette fremstår som en mye mer stabil chatteklient.

msn 7.5 kan bl.a. lastes ned fra microsoft.com

Skrevet
aldri opplevd, men til gjengjeld har jeg hatt andre problemer med windows messenger live. Tips til de som er lei reinstallasjoner og fjerning av register-verdier: gå tilbake til msn 7.5, da dette fremstår som en mye mer stabil chatteklient.

msn 7.5 kan bl.a. lastes ned fra microsoft.com

7430830[/snapback]

Bruker også 7,5, synes det var mye mere stabilt

• 2 uker senere...
Skrevet
aldri merka noen problemmer med Live jeg=)

7511579[/snapback]

Fint for deg, men det kommer nok! Hehe, neida..

De fleste opplever forhåpentligvis ikke feil, men andelen brukere som har trøbbel med Live virker vanvittig mye høyere enn de som har problemer med 7.5 eller eldre versjoner. Tar du et forummsøk etter Windows Live messenger (WLM) vil du oppdage ganske mange tråder som ble opprettet på relativt kort tid ang. problemer med programmet.

Live messenger er et godt program når det fungerer da, så man trenger jo ikke nedgradere inntill feilene oppstår ;)

Skrevet
aldri merka noen problemmer med Live jeg=)

7511579[/snapback]

Fint for deg, men det kommer nok! Hehe, neida..

De fleste opplever forhåpentligvis ikke feil, men andelen brukere som har trøbbel med Live virker vanvittig mye høyere enn de som har problemer med 7.5 eller eldre versjoner. Tar du et forummsøk etter Windows Live messenger (WLM) vil du oppdage ganske mange tråder som ble opprettet på relativt kort tid ang. problemer med programmet.

Live messenger er et godt program når det fungerer da, så man trenger jo ikke nedgradere inntill feilene oppstår ;)

7513831[/snapback]

heldig jeg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...