GamerXP Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 jeg trenger hjelp med nytt oppsett til en gaming pc. jeg må ha hovedkort(amd 939), cpu (amd athlon)og skjermkort(Ati/noe stille gående og bra ytelse), under 3000,-
Eirikii Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Mitt forslag AMD Opteron 165 DFI NF4 SLI INFINITY Sapphire Radeon X1650 Pro 256 MB PCIe Tror det er vanskelig å få noe mye bedre enn det.. Er minnebrikkene dine gode? Hvis de er det kan du kanskje klokke litt... Kan få veldig mye ut av det da
-Shark- Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Mitt forslag AMD Opteron 165 DFI NF4 SLI INFINITY Sapphire Radeon X1650 Pro 256 MB PCIe Tror det er vanskelig å få noe mye bedre enn det.. Er minnebrikkene dine gode? Hvis de er det kan du kanskje klokke litt... Kan få veldig mye ut av det da 7424903[/snapback] Meget bra liste her.. Tror ikke du får noe bedre..
GamerXP Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 (endret) Er nå Opteron så bra til gaming jeg er vant med athlon! jeg bruker pc'n litt til bilderedigering og sån også, jeg spiller nesten bare på lan jeg har en minnebrikke på 1gb. men jeg liker ikke å klokke. jeg har det standard, da vet jeg at det virker Endret 5. desember 2006 av x-gear
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå