Br0nam Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Maskina slår seg av når maskina kommer inn i 2000 slår maskina seg av... prøvd og formatere og legge inn på nytt, men maskina restarta i setup inni i win2000 (ikke selve bluescreen setup'en), prøvde XP også, men restarta der også (mens den loada for første gang). Forrige uke kjøpte jeg en 120gig (+30gig) og i helga så begynte problemene, men restarta bare et par ganger. Jeg prøvde og legge inn 2000, når jeg hadde dratt ut 120gigen også så vet ikke om den har noe og si...?? TRENGER DESP. HJELP! (Slave og Master står riktig) speccs: P3 733mhz (ikke overklokka), 256mb sdram, MSI mainboard, geforce 2 32mb, WD 30gig 5400rpm + WD 120gig SE 8mb cache 7200rpm. Kan gi mer info om ting hvis dere spør, svarer etter jobb! PLZ HJELP!!! PS: Sitter på en kamerats pc, og den blir levert ikveld, så noen hint før det om den minste ting jeg kan sjekke, hadde vært kjempe ålreit! btw: viste ikke hvor jeg skulle poste det så jeg putta det her..
Rob3rt Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Min gjorde det samme, jeg ble ganske frustrert. Grunnen var aat jeg hadde brukt de gamle IDE kablene mine, trodde det var ett fett, men det var det ikke. Jeg brukte noen nye, og vips, bare velstand :smile:
SirHartge Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Kryssposting er ikke tillatt. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=67590&forum=25 Bruk emnefeltet fornuftig. Ikke caps eller mange ???
Br0nam Skrevet 18. november 2002 Forfatter Skrevet 18. november 2002 sorry, som sagt så trodde jeg den første ble deleta for at jeg posta feil sted, min feil. Beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå