McBallerBuck Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hei Jeg har nettopp reinnstallert Windows XP og lurer på om det finnes et bra nedlastningsprogram? (send gjerne linker) Ska bruke det til å laste ned musikk, trenger ikke avspillingssprogram på det. Takker for forslag MVH Thomas
Bendorama Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 HeiJeg har nettopp reinnstallert Windows XP og lurer på om det finnes et bra nedlastningsprogram? (send gjerne linker) Ska bruke det til å laste ned musikk, trenger ikke avspillingssprogram på det. Takker for forslag MVH Thomas 7418011[/snapback] SitronKabel Hint: Lime****
............... Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Last ned lovlig musikk da, og for det har man: limewire dc++ som jeg er mest kjent med..
Mott Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Noen flere LOVLIGE nedlastningsprogrammer? Takker
Bendorama Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Last ned lovlig musikk da, og for det har man: limewire dc++ som jeg er mest kjent med.. 7418063[/snapback] Limewire, når ble det LOVLIG, det er jo 100% free mp3 fra alle band du vil, er jo pirat
............... Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 er jo ikke ulovlig å ha limewire? Kan laste ned mye lovlig musikk der, band som har lagt ut seg selv osv. og ja, selvsagt er det mye pirat der, men trenger ikke snakke om det her?
Mott Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har limwire, men av en merkelig grunn finner ikke den ikke kilder.. Derfor lurer jeg på om det er noen flere gode programmer? Takker
McBallerBuck Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 nei.. Vanskelig program? Hvordan går det ut på? Har hørt at det går ut på å dele filer eller noe.. Er dette riktig? Takker
............... Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 (endret) med limewire laster du ned og søker, alt for enkelt dc++ - må man installere, så koble deg opp mot hubber. Du får en lang liste, ta gjerne de som ser tryggest ut, og velg norske istedenfor de fra kasakstan. Noen hubber har også slik at man må ha et visst antall GB delt for å få koble seg til. men så kobler man seg opp mot noen, og velger søk Sett deg litt inn i det, så funker det som faen Endret 3. desember 2006 av karlsn
McBallerBuck Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Hvor kopler man seg til mot hubber?
halnes1 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 utorrent til å laste ned og jetaudio til å spille Jet audio kan du bruke og kovertere musikk filer også
McBallerBuck Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 karlsn, hva er msn adressen din? Har en del angående DC++.. Takker
............... Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det er jo bare å spørre her. Først og fremst, kan hende du bruker trådløst da blir det litt problematisk. Jeg har ikke mye peiling på port forwarding osv(kanskje noen andre kan forklare litt mer der) Men du kan prøve og gå på Settings->connection settings->firewall passive også kan du prøve og få frem hub listene
McBallerBuck Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 noen andre brae uten om Limewire og DC++ ? Takker
halnes1 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 utorrent Brukte Azurus før men den brukte så mange ressurser av pcen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå