EspenFe Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 jeg kan love deg det! Spør folk som har Derbi GPR 125cc på mopedportalen.no!
-Shark- Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 jeg kan love deg det! Spør folk som har Derbi GPR 125cc på mopedportalen.no! 7556233[/snapback] Ok.. Jeg vill ha bevis..
noctis Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 haha:P gi meg å bevis har lest på mopedportalen i år å dag, men har aldri hørt noe lignendes:P
EspenFe Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hva er det med at alle er imot meg da? gi meg noen dager, skal på ferie! så skal dere få bevis!
-Shark- Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 hehe:) gleer meg 7559686[/snapback] Helt enig. Tror han driter på draget her altså. En sikring, den er jo der for å beskytte komponenter ved kortslutning etc. Plugg(tennplugg) , den er jo der for å starte motoren, altså gi den en gnist. Og GPR er vel en to takter, og dermed blir ikke pluggen brukt andre ganger enn ved start av motoren. Mens om det er 4 takter blir den brukt hver gang stempelen skal i arbeidstakta. Så gleder meg Veldig til bevisene fra denne karen.
EspenFe Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 OMG! er lei av dere.. skal sitte opp natten for å finne ut av det!! F*** assa!
EspenFe Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 ENDELIG!! LES: http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=95680
-Shark- Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 ENDELIG!! LES: http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=95680 7559777[/snapback] haha. Det er ''sikring i eksosventilen'' Det er jo noe annet da. Men lurer på hva dem mener med sikring i eksosventilen Og at det skal liksom gå fra 15hk til 22hk pga denne rare dingsen. Har de virkelig testet det? På rulle? - Tviler.
SvennAndre Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 http://www.two.tv/BikeSelecta_InDepth.asp?...ID=23&ED_ID=276 Der har du et magasin som har testa sykkelen, og fikk vite det fra Derbi. Har tilogmed quotet det her: Admittedly though, we were testing the full power 22bhp version. The learner-legal model would be restricted to 15bhp, but we were informed the restriction could be removed by simply fitting a £1 fuse –providing you’ve passed the necessary tests, of course!
EspenFe Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 ENDELIG!! LES: http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showtopic=95680 7559777[/snapback] haha. Det er ''sikring i eksosventilen'' Det er jo noe annet da. Men lurer på hva dem mener med sikring i eksosventilen Og at det skal liksom gå fra 15hk til 22hk pga denne rare dingsen. Har de virkelig testet det? På rulle? - Tviler. 7559839[/snapback] Du er fortsatt i tvil du! Takk for du som hjalp meg !
Evil-Duck Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 (endret) på 125 kubbikeren er en eksos ventil som haller litt som fungerer som en plombering og når en aktiverer , så vil eksos ventilen i seg selv fungere og gi effekt samtidig som det blir som å fjerne en plombering. og den blir aktivert av den sikringen. Endret 28. desember 2006 av Evil-Duck
-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Ehm, var det bare meg eller fungerer ikke den linken.
-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Den fungerer trur jeg nå. 7598531[/snapback] eller ikke.. Jeg får den ikke til å virke.
-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 øø. eller jo 7598688[/snapback] Ikke her..
-Shark- Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Har du FireFox eller opera? 7599646[/snapback] Opera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå