Gå til innhold

Kjøpt meg GPR :D


Evil-Duck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hehe:) gleer meg :)

7559686[/snapback]

Helt enig.

 

Tror han driter på draget her altså.

 

En sikring, den er jo der for å beskytte komponenter ved kortslutning etc.

Plugg(tennplugg) , den er jo der for å starte motoren, altså gi den en gnist. Og GPR er vel en to takter, og dermed blir ikke pluggen brukt andre ganger enn ved start av motoren. Mens om det er 4 takter blir den brukt hver gang stempelen skal i arbeidstakta.

 

Så gleder meg Veldig til bevisene fra denne karen.

Skrevet

http://www.two.tv/BikeSelecta_InDepth.asp?...ID=23&ED_ID=276

 

Der har du et magasin som har testa sykkelen, og fikk vite det fra Derbi.

 

Har tilogmed quotet det her:

 

Admittedly though, we were testing the full power 22bhp version. The learner-legal model would be restricted to 15bhp, but we were informed the restriction could be removed by simply fitting a £1 fuse –

providing you’ve passed the necessary tests, of course!

Skrevet

haha.

 

Det er ''sikring i eksosventilen''

Det er jo noe annet da. Men lurer på hva dem mener med sikring i eksosventilen

 

Og at det skal liksom gå fra 15hk til 22hk pga denne rare dingsen. Har de virkelig testet det? På rulle? - Tviler.

7559839[/snapback]

Du er fortsatt i tvil du! Takk for du som hjalp meg !

Skrevet (endret)

på 125 kubbikeren er en eksos ventil som haller litt som fungerer som en plombering og når en aktiverer , så vil eksos ventilen i seg selv fungere og gi effekt samtidig som det blir som å fjerne en plombering.

 

og den blir aktivert av den sikringen.

Endret av Evil-Duck

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...