Gå til innhold

Barnevaktene sin anmeldelse av wow.

Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det stod jo i anmeldelsen at det var et bra spill at på fullt utenom mlyd, men det var bare barnevennlighet som trakk ned. det mente å si var at det var et fantastisk spill men som ikke passet for barn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig at det ikke passer for barn....

Hvis du har spilt spillet så blir du litt fustrert,

hvis du har bare barneskole engelsk så passer ikke det for wow...

og kan du ikke komunisere blir det bare bråk... ( dermed fustrert...)

så derfor passer det ikke for barn...

og dessuten så e det større fare for barn å bli avhengig av spillet....

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

ok så er dette for en side for barn men da burde de ikke har wow anmeldelse der som nevnt i tidliger porst hvor er grensen mellom barn og voksen. akkurat som om de anmelder cs det . :mad:

Skrevet
ok så er dette for en side for barn men da burde de ikke har wow anmeldelse der (...)

Nei, dette er en side som er laget for foreldre, slik at de skal få bedre kunnskap om barn i forhold til medier. Så klart er WoW relevant i denne sammenhengen, men de anmelder det ikke som et hvilket som helst gamer-sted ville ha gjort, men i forhold til deres agenda. Fantastisk at du gang på gang klarer å overse dette.

som nevnt i tidliger porst hvor er grensen mellom barn og voksen. akkurat som om de anmelder cs det . :mad:

Det er det vel opp til hver enkelt forelder å avgjøre, hva de vil tillate poden og ikke.

Gjest Slettet-ZQr2eN
Skrevet

akkurat jeg sente bare enn link å ville høre hva folk synes nå er det enn stor diskusjon om hva jeg synnes On topic sier jeg.

Skrevet
Syns ikke anmeldelsen var så gal, jeg.

Men, så klart er det dumt av meg å forvente at en gjeng med fjortisgamere skal forstå at målgruppa faktisk er foreldre til barn.

7416530[/snapback]

Hva skjer med fientligheten a? Du som virker som fjortisen i alle fall, og en med fritid nok til å henge på et forum kun for ett spill som du ikke engang selv spiller... Jesus....

Skrevet
Syns ikke anmeldelsen var så gal, jeg.

Men, så klart er det dumt av meg å forvente at en gjeng med fjortisgamere skal forstå at målgruppa faktisk er foreldre til barn.

7416530[/snapback]

Du som virker som fjortisen i alle fall

7417197[/snapback]

Feil.

Skrevet
Du som virker som fjortisen i alle fall, og en med fritid nok til å henge på et forum kun for ett spill som du ikke engang selv spiller... Jesus....

Åja, du mener diskusjon.no?

Jada, det fikk fram poenget mitt.

Skrevet
Du som virker som fjortisen i alle fall, og en med fritid nok til å henge på et forum kun for ett spill som du ikke engang selv spiller... Jesus....

Åja, du mener diskusjon.no?

Jada, det fikk fram poenget mitt.

7417473[/snapback]

Sjekk en gang til a, dette er WoW delen av forumet. Bare drit i denne barnslige skittkastingen.

Skrevet (endret)

Jeg er medlem på diskusjon.no, og sist jeg sjekka var det fritt fram for alle medlemmene på forumet her å diskutere på alle 'underforumene'.

Har ikke hivd noe mer dritt enn å si at det kommer masse fjortisgamere hit med malplassert harme, noe som jo tråden i seg selv er et bevis på.

Klarer du ikke å se hva slags funksjon barnevaktene.no har, og hvorfor de har anmeldt WoW slik de har gjort?

Endret av Mr.Berg
Skrevet

Sjekk en gang til a, dette er WoW delen av forumet. Bare drit i denne barnslige skittkastingen.

7417558[/snapback]

Tror du først burde se over dine egne innlegg før du uttaler deg om hva som er barnslig og hva som er "fjortiss-fakter".

On topic har vel egentlig denne siden veldig rett. Om man ser bort ifra disse latterlige oversettelsene, er dette et lite barnevenllig spill. Barn, ja til og med ungdommer/voksne har vanskeligheter for å sette grenser på spillingen sin. Det er her viktig at foreldrene tar et ansvar, som å eventuelt å si nei til at poden skal få kjøpe seg wow.

wow er blitt en landeplage.

Skrevet
Barnevakten.no har aldri hatt noen bra anmeldelser for spill som det er aldersgrense over 7 år på!

Poenget er jo at anmeldelsene ikke er til deg og meg, men til foreldre til barn. Du må se an målgruppa før du kan si at en anmeldelse er 'bra' eller ikke, eller om det i det hele tatt er relevant om spillet er bra grafisk, har bra fysikk, bra gameplay og historie, bra lyd. Det er ikke veldig relevant på denne siden, likevel gir de spillet toppkarakterer på disse punktene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...