Gå til innhold

Tre skjerme med 8800GTX SLi (en Gutte drøm)


Vaio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I SLI modus og samlet GFX ytelse, så kan du bare bruke en utgang..

 

Hvis du slår av SLi, så blir det som at kortene står hver for seg, å man kan bruke etter hva kortet klarer..

 

(Normalt her, med topp kort, er 2xDVI utganger +1 Video ut.... HAr du da 2x kort, så blir det det dobelte.. )

 

Men ja.. uten SLI modus, så er det ikke samlet GFX utelse, å du vil nok få prøblemer i høyere oppløsninger i spill, osv..

 

.:CyberMan:.

Endret av .:CyberMan:.
Lenke til kommentar
asimov: Det betinger kjøp av eksternt utstyr da, det er noe helt annet. Hvis han ønsker å bruke 10.000 kroner på skjermkort og kjøre det i SLI, jøss bevares helt i orden, MEN han må likefullt kjøpe seg triplehead 2 go, nye 3000 kroner...

 

Dessuten er 3840x1024 er rævva oppløsning, du mister jo 260/580 pixels vertikalt avhengig av hvile skjermer han tenkte på

7416267[/snapback]

 

slapp av da moderator.... greit jeg missed på de dere vertikal pixelene...

 

men mulighetene er der...bare litt dårligere kvalitet.

 

jeg tror matrox vil lage enda bedre triplehead i fremtiden... kanskje allerede neste år... inntil da. Blir det vel en 24" :roll: WUXGA 1920x1200....

Lenke til kommentar
så 2 x 7950GX2 greier å kjøre 4 skjermer?

7416717[/snapback]

 

Det har vel ingenting om det er SLi eller ei, Så lenge jeg kan spille Lock On i 5760x1200.... :dribble:

 

Tror det går an? altså bruke tre skjermer med quad eller 2x8800GTX i fulloppløsning? det skal vel går ikke sant?

 

jeg tenker da på et kort med 3840x1200 og et for 1920x1200...

 

Any thoughts? :w00t:

Lenke til kommentar

når man kjører 2 8800 gtx UTEN SLI vil 1(!) kort rendre, hvis ikke jeg er helt på jordet...

skal du kjøre flere enn 1 skjerm KAN DU IKKE BRUKE SLI

ifølge dn siden tordenflesk linka til vil man ikke ha noen ekstra ytelse fra å kjøre et like bra kort som det som rendrer. man trenger bare et annet kort med dx støtte. så han trenger bare å kjøpe et 8800gtx og et 6200 elns...

med et stort forbehold om at jeg ikke tar feil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...