Gå til innhold

Mobil kombi sekkepipe


Anbefalte innlegg

Hvilken mobil har den beste vekkerklokken?

Jeg vokner alltid med min gørrgamle SE T 630i under ryggen, og hører den aldri.

 

Jeg er også veldig glad i telefoner med a2dp da jeg er en hel del ute og jogger, og er veldig lei av ledningskrøllet, og kunne godt tenke meg bluetooth-hodesett til mp3.

 

Utseendemessig er jeg litt konservativ og ønsker ikke en praglende overfancy telefon. Setter mer pris på at den ser litt proff ut. Derfor synes jeg for eksempel nokia E50 ser mye bedre ut enn w810i, bare for å ta et eksempel. Liker også designet til samsung.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med nokia kan du vertfall bestemme sjøl hvilken alarmlyd du vil ha, sekkepipeblåsing om du vil ;)

7412597[/snapback]

 

Ja riktig. Kan man ikke det på de andre? Jeg må si at jeg synes w710i fra SE virket ganske kjekk med tanke på funksjoner sånn som skritteller osv, men utseendet var litt mer glorete. Forslag?

Lenke til kommentar
jo de kan de sikkert men jeg har kun erfaring med nyere nokia.. så derfor, vent dama har jo sonyE  du kan jo bytte ..

ta broren z710i .. dog uten skrittteller, uten musikkspillerknappene på framsiden av telefonen men på siden i stedet

7412704[/snapback]

 

eee. skeptisk :) Tror jeg vente til over jul. Da har det sikkert kommet noe nytt.

Lenke til kommentar

Om du trenger en god vekkeklokke ville jeg sett på en nyere Sony Ericsson, disse har også i stort grad støtte for A2DP.

 

Selv har jeg en K800i og den har mulighet for fem forskjellige alarmer. Hver av alarmene kan settes på forskjellige dager, med forskjellige alarmlyder, alarmnavn og innstillinger for om akkurat den alarmen skal ringe i stille modus eller ikke.

 

 

Mitt oppsett ser feks slik ut:

 

Alarm 1 heter "Forelesning" og ringer så jeg kommer meg på forelesning mandag, tirsdag og fredag. Den har en helt jævlig alarmtone (du finner den i Ringetone til bestemor-tråden) og ringer uansett om stille er på eller ikke.

 

Alarm 2 heter "Stå opp" og er en generell vekkeklokke jeg bruker når jeg skal stå opp utenom vanlige tider. Ingen spesielle innstillingen foruten samme jævlige vekketonen som alarm 1 og vekking uansett stille eller ikke.

 

Alarm 3 heter "Jobb" og ser satt til når jeg skal på jobb. Denne står ikke på hele tiden siden det er litt tilfeldig hvilke lørdager jeg skal jobbe. Lyd selv ved stille og samme vekketone som alarm 1 og 2.

 

Alarm 4 heter "Seminar" og er satt til når jeg skal ha semainar så sent at jeg ikke trneger å stå opp tidlig. Den har en mer koselig tone (en eller annen MP3-fil, akkurat nå The Package med A Perfect Circle) og selvfølelig lyd selv når den er lydløs.

 

Alarm 5 har ennå ikke fått et navn, og har som eneste hensikt å gi lyd fra seg når jeg er våken. Den lager derfor ikke lyd om telefonen står på lydløs.

 

(Glemte å si vekkeklokka selvføgelig har slumre, etter normal slumrestandard har den ni minutters mellomrom.)

 

 

Når det kommer til A2DP kan du ta en titt i denne tråden. K800i, K610i, Z710i, W710i og W850i har alle A2DP-støtte.

 

Lykke til. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Jeg må bare si meg enig med Sigmun_Freud. K800i er faktisk en helt fantastisk vekkerklokke. Jeg har mye (med unntak av at jeg kun har jobb å bry meg om. Saken er vel at jeg fungerer litt som kaospilot i firmaet :)) av det samme oppsettet som han, og må bare si meg veldig, veldig fornøyd.  :)

7414738[/snapback]

 

Ok.. Takk skal dere ha folkens :) Da kan det hende det blir en

"til meg fra julenissen"-K800i på meg til jul !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...