Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen mer interessert i broder'n enn meg. Hva nå?


Anbefalte innlegg

Hei! :)

Håper noen tar seg tid til å skrive et lite svar til følgende:

 

Før:

For 3 år siden ble jeg sammen med en jente. Vi er jevngamle. Vi var sammen i ca. en uke, men etter uka hadde gått mistet vi interessen for hverandre.

Det samme skjedde for ca. et år siden. Ble nesten sammen med henne denne gangen. Vi hadde det ganske kjekt sammen, og vi kom til flørtestadiet, men det ble med det.

 

Nå:

De siste månedene har hun plutselig fått opp interessen for min 3 år yngre bror, som hun kjenner mindre enn meg. Hver gang hun treffer ham skal hun klemme, kose og røre borti ham, samt få han til å sitte på fanget. Kanskje hun bare vil være venn med ham, men det finnes grenser! Hun roser broren min med noe av de samme ordene hun brukte om meg for et år siden, noe jeg bare skal innrømme gjør meg sjalu. Hver gang hun snakker med meg skal hun absolutt spørre meg om hva broren min gjør på, skulle tro hun gidde blaffen i hva jeg driver med, selv om jeg vet hun ikke gjør det.

 

Kanskje har han vekket følelsene hun hadde for meg for 3 år siden, og fått dem smittet over på seg selv? Må si jeg ser en liten gjenganger i mønsteret hun oppfører seg på mot lillebroren min, i forhold til hvordan hun oppførte seg mot meg for 3 år siden. Da var jeg like gammel som broren min er nå.

Nå er jeg usikker på hva jeg skal si til henne.

 

Noen forslag til hva som kan sies eller gjøres i situasjonen jeg nå er i? Mottas med åpne hender! :thumbup:

 

Edit: -3 setninger på slutten.

Endret av Neautiful
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Småbrødre er til for å bankes? :p

 

Men det høres jo ut som du og dama kommer overens, og hvis hu liker broren din står det ikke i din makt å forandre det annet enn å kanskje oppføre deg annerledes? :)

Men å prøve å spolere forholdet dems vil jo sette deg i ett dårlig lys, samt at det vil bli en ganske pinlig situasjon for deg når dere omgås.

 

Jeg mener på ingen måte at du skulle prøve å spolere for dem, sier det bare ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kan jo være at damen forsøker å provosere deg, og søker din oppmerksomhet via å "legge" an på broren din. Kanskje si hva du føler overfor henne, så kan det jo rydde litt opp for alle. Hvis du ikke er interessant for henne så slipper du å gå rundt og innbille deg saker, og kan trygt konsentrer deg om neste "fisk" :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kan jo være at du gir "signaler" nå som du ikke tidligere har gjort, fordi du ønsker en avklaring, og mange kvinners sterke egenskap er å peile seg inn på slike "usynlige" tegn. Anbefaler deg å se damen inn i de små blå og snakke fra hjertet, fordi uannsett hvordan det går så kommer du ut som vinner :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...