LtdEdFred Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Kan man ta "skjermbilder" i Mafia? Isåfall, hvordan? [ Denne Melding var redigert av: Baltazar på 2002-11-17 19:18 ]
fredrik930 Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Jeg regner med at du kan ta skjermbilder i mafia slik som i alle andre spill. Mens du spiller bare trykker du på knappen der det står: PrintScrnSysRq.(den knappen er ovenfor delete og insert knappen) etter det går du til et program som kan vise bilder eks. paint. Håper det var slike ''skjermbilder'' du tenkte på. :wink:
LtdEdFred Skrevet 17. november 2002 Forfatter Skrevet 17. november 2002 Ja det var det jeg siktet til. Håpte bare på at det var en innbygd funksjon så jeg slapp å drive a Alt+Tab'e hele tiden. Dreve med det i GTA også. Er litt klønete (Ikke vanskelig, men klønete)
Svendsen Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Søk søk etter et program som heter HyperSnap-DX Dette er et program til å ta MANGE skjermbilder, med egen knapp. Ligger en tråd her på forumet, under programmer. Søk litt på Skjermbilder eller Screenshots _____________________________________________ Woha
Aasgaard Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Det finnes flere programmer som gjør dette. Du kan sjekke http://www.tucows.com, der ligger det mange programmer av ymse slag! :smile:
LtdEdFred Skrevet 17. november 2002 Forfatter Skrevet 17. november 2002 Isj. Må jeg ty til tredjepartsprogrammer :sad: Da kan det være det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå