ZyberZone Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 Er klar over at dette er veldig enkelt, men lenge siden jeg gjorde noe som helst i PHP Henter ut informasjon ifra mysql-database, og det funker forsåvidt fint, men nå skal jeg lage en link av det som er hentet ut. Hva gjør jeg feil? print "<td>" <a href=\"" . $row["Link"] . "\">Test</a>; $row["Link"] inneholder da f.eks. http://www.test.com Takk på forhånd
Ståle Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) noe sånt? PHP printf("<td><a href=\"%s\">%s</a>", $row['link']", $row['navn']); Endret 2. desember 2006 av Stale2k
ZyberZone Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 Fikk det til slutt til å funke slik; print "<td> <a href=\"" . $row["Link"] . "\">Test</a>"; Måtte flytte på et "-tegn! Men ser mye mer fornuftig ut måten din Stale2k.. Hmmm *skifte*
endrebjo Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hvorfor stresser man med å escape dobbelfnutter, når man kan bruke enkeltfnutter? print "<td><a href='" . $row['Link'] . "'>Test</a>"; Endret 2. desember 2006 av endrebjorsvik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå