Gå til innhold

Patch 2.0.1 denne onsdag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dessuten kan man ikke levere inn marks heller, og rep gains blir buffa inni WSG/AV/AB. Helt herlig :)

7431830[/snapback]

Kor mykje blir repen boosta då?

Link, tall?

7432121[/snapback]

hva i? jeg har ranka som F i d siste og så tar de d bare bort!!?? for en Jææææv"%skam! WOW begynner og bli litt shipt -.-

Skrevet
hva i? jeg har ranka som F i d siste og så tar de d bare bort!!?? for en Jææææv"%skam! WOW begynner og bli litt shipt -.-

7432174[/snapback]

Det er mange måneder siden Blizzard sa at dette skulle skje, så det er nok din egen skyld, gitt.

Skrevet

7432174[/snapback]

Det er mange måneder siden Blizzard sa at dette skulle skje, så det er nok din egen skyld, gitt.

7432201[/snapback]

hvorfår i helv... er du så jæ... i mot meg din dr.. tror du kan så masse om WoW? hvilken lvl er du i?

Skrevet
hvorfår i helv... er du så jæ... i mot meg din dr.. tror du kan så masse om WoW? hvilken lvl er du i?

7432213[/snapback]

Level 60 Night Elf Hunter, Genjuros. Vil du duellere?

Skrevet
Dessuten kan man ikke levere inn marks heller, og rep gains blir buffa inni WSG/AV/AB. Helt herlig :)

7431830[/snapback]

Kor mykje blir repen boosta då?

Link, tall?

7432121[/snapback]

7432174[/snapback]

lol, lvl 46 warrioren din kan jo ikke ha nådd så jævlig høyt på ranking listene att det gjør noe...

Skrevet

haha komisk ^^

tenkte jeg skulle gå for iallefall GM longsword ;) og kjøre doom's edge i offhand.. eventuelt swiftblade også..

som armor tror jeg det blir shoulders og boots i første omgang ;) vis jeg rekker det før TBC, er for det meste for å gjøre lvling litt lettere på warrioren

Skrevet

7432213[/snapback]

såså, gives lordkex a cookie, det er faktisk som han sier, man har visst om dette i månedsvis, og slike innlegg som det der bare minsker evnen din til å bli hørt på internett.

og han kan sannsynligvis masse om wow, eller i allefall mer enn deg, han visste tross alt om at ranks ville bli ubrukelig fra og med patchen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...