Slayer00 Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 jeg får ikke skjermbilde og jeg vet ikke hva som er galt. i tillegg får jeg en irriterende pipelyd fra speakeren. Noen forslag til hva jeg skal gjøre?
gxi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Den irriterende pipelyden er kanskje ikke så irriterende, i.o.m at den kan løse problemet. Er det en kontinuerlig pipetone, eller er det en feilkode (av typen x-antall korte og lange i sykluser)? Endret 2. desember 2006 av jonepet
gxi Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 (endret) Står det noe i manualen til hovedkortet om hva en kontinuerlig pipetone betyr? Har du nylig gjort noen endringer i maskinen i form av bytte av hardware, eller generell "tukling"? Endret 2. desember 2006 av jonepet
Slayer00 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Skrevet 2. desember 2006 skal lete nå, noen forslag til hvopr jeg finner det ut?
knutivarr Skrevet 2. desember 2006 Skrevet 2. desember 2006 skal lete nå, noen forslag til hvopr jeg finner det ut? 7407223[/snapback] Instruksjonsboka til hovedkortet.
Slayer00 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 jeg lette jo såklart der da, ække helt skutt. sto ikke noe om det der.
cellman Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 jeg lette jo såklart der da, ække helt skutt. sto ikke noe om det der. 7413487[/snapback] avhengig av hovedkort og bios, men et svar er Continuous Beep No Power, Loose Card, or Short. Lav power ut .. løse kort .. eller kortslutning, men igjen .. avhengig av bios
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå