Gå til innhold

Julekonkurranse 2006 - luke 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kjempetilltak av gamer.no, men har en liten ting på hjertet. Jeg synes det er mye morsommere å åpne en julekalender når jeg ikke vet hva som finnes i luka. Jeg føler at litt av gleden med å åpne julekalenderen blir borte når jeg vet hva som ligger inne den. Og det fikk vi jo vite idag.

But keep up the good work :thumbup:

Mvh

Håvard

Endret av HPh
Skrevet
BAH! Jeg har spillet så jeg skal være snill og ikke prøve meg på dagens konkurranse, hva er det som kommer imorgen?

7406873[/snapback]

Det får du vite i morgen ;-)

Jeg synes det er mye morsommere å åpne en julekalender når jeg ikke vet hva som finnes i luka. Jeg  føler at litt av gleden med å åpne julekalenderen blir borte når jeg vet hva som ligger inne den. Og det fikk vi jo vite idag.

7406166[/snapback]

Nå kaller vi det strengt tatt ikke for en julekalender på Gamer.no, men heller en julekonkurranse. Men skjønner hva du mener, og vi har jo tross alt luker vi også ;-)

Men jeg velger å se det slik: Der du vanligvis ville åpnet en luke for å finne ut hva som er inni, går du i steden inn på et nettsted og en artikkel, for å finne ut hva du kan vinne. Du velger selv når du vil gjøre det, og det er ingen som behøver å fortelle deg hva som er inni dagens luke før du finner det ut selv :-)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...