Gå til innhold

ny pc, noen kommentere oppsettet mitt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vell handle en del av komponentene på samme sted, blir litt dyrere for det jeg kjøper, men frakten blir en del billigere.

 

Fant ut at jeg kan kjøpe alt på advance.no for 10500. Kabinett er ikke med der, men da kan jeg bare finne et annet på advance eller noe. Frakt kommer vell i tillegg, vet ikke hvor mye det blir..

Endret av remmm
Lenke til kommentar

Tror jeg går for dette oppsettet. Men fikk en pm av en som mente jeg burde ha en kraftigere strømforsyning. Har ganske akkurat med penger for å kjøpe dette oppsettet, og håper egentlig den jeg har satt opp på 550 watt skal fungere med denne pcn.

 

Noen som har peiling på hvor mye en slik pc vil bruke av strøm, og bekrefte/avkrefte om jeg kan bruke denne strømforsyningen?

Eventuelt komme med et annet forslag til strømforsyning...

 

Edit: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=38596 <- link til oppsettet.

Endret av remmm
Lenke til kommentar

Hei! såg bra ut! Men jeg hadde skifta strømforsyning med en mist 500w/600w eller hiper 580w. Anbefaller at du går for 2gb minne! Om du har tenkt å bruke vista da må du nesten ha 2gb minne. Og en ting til har du tenkt å klokke? om du har d da vil jeg anbefalle at du går for raskere minne 6400/800mhz med cl4....

 

 

hilsen

Lenke til kommentar

Skal se på strømforsyninga. Oppgradere til mere minne skal jeg gjøre etter nyttår, da jeg ikke har nok penger akkurat nå. Å det at du må ha 2 gb ram til windows vista er bare tull. Kjører vista perfekt på min dell inspiron 6400 med 1 gb minne. Overklokke skal jeg ikke med det første i alle fall. Aldri gjort det før

 

Edit: har laget følgende oppsett på komplett nå: komplettmh4.th.jpg

 

Kabinett kjøper jeg i selv i en butikk i nærområde :)

Vil gjerne ha enda flere kommentarer, vet det finnes mange som er veldig flinke på området i dette forumet.

Endret av remmm
Lenke til kommentar
Skal se på strømforsyninga. Oppgradere til mere minne skal jeg gjøre etter nyttår, da jeg ikke har nok penger akkurat nå. Å det at du må ha 2 gb ram til windows vista er bare tull. Kjører vista perfekt på min dell inspiron 6400 med 1 gb minne. Overklokke skal jeg ikke med det første i alle fall. Aldri gjort det før

7408186[/snapback]

 

 

Vista tar ca.800mb minne hørte jeg ihvertfall...men om du ikke skal klokke da kan du ta minne du valgte der...men ta en bedre strømforsyning ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...