steffler Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 jeg har ikke stor kjennskap til runescape!! jeg har navnet fra min kjære lille-bror som sitter og spiller det 24\7. har jo sett hvordan det er. men det er ikke min type spill! jeg holder meg til WOW og Guildwars som faktisk er fantastiske spill! keep on MOFO!!
Hr. Jenssen Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Trengs det virkelig tre sider med kommentarer som "herregud, latterlig bilde! Fritidsproblemer! LOL!" - ?
Flymaster456 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 hehe.. kan ikkje akkurat sei at eg hart fritidsproblemer... Kansje akkurat da fordi eg kjeda dritten ut av meg lol. Folk gjør dumme ting når dei kjede seg... så ikkje døm meg ut fra det dumma bildet der
SesamSesam1 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hvorfor starte en helt ny tråd om det bildet.. det finnes jo en Screenshots fra spill tråd fra før! Denne tråden er jo bare full av flaming uansett, og kunne heller vært en Diskuter Runescape tråd
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Denne tråden er jo bare full av flaming uansett, og kunne heller vært en Diskuter Runescape tråd 7494030[/snapback] hahaha elsker den der! Men det er vel kanskje fordi jeg tolka det som at all "diskusjon" på forumet her blir til en flamewar
TimmyTwo Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor starte en helt ny tråd om det bildet.. det finnes jo en Screenshots fra spill tråd fra før! Denne tråden er jo bare full av flaming uansett, og kunne heller vært en Diskuter Runescape tråd 7494030[/snapback] Enig der! Men du mente vel at all diskusjonen i denne tråden er flaming? Og jeg forsto det som at fordi det var masse flaming, så kunne det være en diskuter Runescape tråd?
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Enig der! Men du mente vel at all diskusjonen i denne tråden er flaming? Og jeg forsto det som at fordi det var masse flaming, så kunne det være en diskuter Runescape tråd? 7499412[/snapback] alle diskusjonstrådene blir da flamewar uansett, er ikke noe å legge skjul på
SesamSesam1 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Enig der! Men du mente vel at all diskusjonen i denne tråden er flaming? Og jeg forsto det som at fordi det var masse flaming, så kunne det være en diskuter Runescape tråd? Jess... Prøvde å si at hvis alle skal si hva de mener om Runescape, så burde man kanskje heller lage en Diskuter Runescape tråd... Er sant det du sier rgnrkx
Teodorull Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 HAHAHHAHAHAHAH!! Også lol da... du er et geni! gid verden hadde flere slike som deg, da hadde det nok ikke vært krig i verden nei. og igjen; HAHAHHAHAH!
shizz kebab Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 HAHAHHAHAHAHAH!! Også lol da... du er et geni! gid verden hadde flere slike som deg, da hadde det nok ikke vært krig i verden nei. og igjen; HAHAHHAHAH! 7517244[/snapback] At du gidder. Du bidrar jo sånn til et bedre samfunn selv ved å henge ut andre.
Bushmills Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Spilte Runescape Classic før, men pga. juksere gjorde Jagex (sjefene) det om til "Member" (månedspris) Da slutta jeg. Var helt hekta. Nå tør jeg ikke begynne med WOW. Kommer vel til å bli hekta på det også.
Bear^ Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Spilte Runescape Classic før, men pga. juksere gjorde Jagex (sjefene) det om til "Member" (månedspris) Da slutta jeg. Var helt hekta. Nå tør jeg ikke begynne med WOW. Kommer vel til å bli hekta på det også. 7520564[/snapback] Be a man, prøv deg på WoW, last ned 10 dagers trial først. har gjort det, er ikke hekta, men er greit å ha noe å gjøre når det blir noen timer fri
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 (endret) Jo flere mmorpgs du har spilt, og jo lenger du har spilt de, jo mindre sjanse har du på å bli hekta Kommer forøvrig av at du har vært borti lignende konsept før, så det er ikke like spennende som første (den første der du virkelig spiller, og ikke bare prøver) gang! Endret 17. desember 2006 av Slettet+214asdf125
Bear^ Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Jo flere mmorpgs du har spilt, og jo lenger du har spilt de, jo mindre sjanse har du på å bli hekta Kommer forøvrig av at du har vært borti lignende konsept før, så det er ikke like spennende som første (den første der du virkelig spiller, og ikke bare prøver) gang! 7521374[/snapback] Yup, det første MMORPG spillet er somregel det værste. Mitt første var ironisk nok Runescape, fordi jeg ikke hadde god nok internettlinje hjemme til å ha noe annet. Det kunne jeg tilbringe fantastiske mange timer med, bare klikke på skjermen time etter time. Har faktisk sotti med RS i 48 timer i strekk en gang, men da fadern fikk telefonregninga og så det ble han mildt sakt rød rundt ørene
Loerand Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Hvem har vel ikke spilt Runescape en gang? Fikk selv mer spilleglede av det enn av WoW, som jeg ikke orka i mer enn 5 dager.
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Har faktisk sotti med RS i 48 timer i strekk en gang, men da fadern fikk telefonregninga og så det ble han mildt sakt rød rundt ørene 7521426[/snapback] Prøv Anarchy Onlinie i så godt som 90 timer med 2-5 minutters "pauser"/blackouts du. Har jeg gjort en gang, aldri mer!
Bear^ Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Prøv Anarchy Onlinie i så godt som 90 timer med 2-5 minutters "pauser"/blackouts du. Har jeg gjort en gang, aldri mer! 7522532[/snapback] Det er imponerende lenge ja, tenker du var rutete i øynene etter det? Husker selv da jeg arrangerte LAN med noen andre, hvor plutselig da LANet skulle starte forsvant resten av crewet. Så der var jeg, alene. Nesten 72 timer uten søvn med konstant stress hele tiden. Blacket ut etter det og våkna ikke for 2 døgn etterpå. Men å spille lenge er vanvittig tungt egentlig. Spesielt om du gjør det i ett og aldri tar pauser. Etter mine 48 timer med Runescape trodde jeg at rumpa var påvei til å dø.
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det er jo direkte helsefarlig. Men det der er jo et par år siden, så jeg visste ikke bedre nå for tida gidder jeg som oftest ikke å ha en 24-timers syklus på lan engang, like greit å blunde litt innimellom!
IMG_123 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 (endret) HAHAHAHAHA *Ligger på gulvet og ler* HAHAHAHHAHAHAHHAHA JEg forventer å se mer fra deg!! HAHAHA Endret 17. desember 2006 av Firetrucken
Northland Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 HAHAHAHAHA *Ligger på gulvet og ler* HAHAHAHHAHAHAHHAHA JEg forventer å se mer fra deg!! HAHAHA 7524477[/snapback] Denne posten din var faktisk ikke litt morsom en gang, heller mer..... tragisk? Siden det 1. Allerede er 2000 slike poster 2. Posten din er fremdeles ikke morsom, og det er faktisk ikke er mosomt å henge ut en person og sist men ikke minst 3. Du bidrar med ca ingenting med en slik post! Folk må da få gjør hva dem vil i spill? Definer "fritidsproblemer" i et spill?
Anbefalte innlegg