Gå til innhold

Dilemma :S alene på Al'akir


Anbefalte innlegg

Har et dilemma på hvor jeg skal spille :s

 

Jeg startet med WoW for 1 1/2 mnd. siden,

da startet jeg en mage på Stormrag hvor noen venner spilte.

 

Så fant jeg ut at noen andre venner spiller på Al'Akir.

 

Så jeg lagde en warlock der, og begynte å spille på den til den ble lvl 16, og fant ut at flesteparten av kompisene som "spilte på Al'Akir" egentlig var på Frostmane, alliance der. Litt senere kjøpte han som fikk meg til å starte på Al'Akir powerleveling på paladinen sin på Frostmane.

 

Nå er jeg alene på Al'Akir, langt bak de andre på både Stormrage og Frostmane.

 

Hva gjør jeg nå? :S

PvE er ikke like spennende som PvP, så Stormrage er egentlig utelukket, og det er Frostmane og, for jeg vil spille horde.

 

Nå har jeg en lvl 29 Rogue, en lvl 24 mage, på Frostmane,

en lvl 20 Rogue, lvl 20 Warlock, lvl 18 Priest på Al'Akir,

lvl 12 Warlock og lvl 12 mage på Stormrage.

 

Så hva skal jeg egentlig gjøre nå? Jeg er jo "helt alene" på Al'Akir, og da blir det jo slapt på lan de få gangene jeg er med på noen av de.

 

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han lurer jo egentlig ikke på å transfere men om han selv skal bytte server. her er hva jeg tenker om slikt: Wow er et drittkjedelig spill om du prøver å spille singleplayer på en multiplayer spill :) gå med vennene dine, de er kanskje haugevis langt forran deg men med litt dedikasjon når du de fort igjen, spesiellt nå med tbc, de må "vente" på deg på lvl 60 til tbc kommer og da trenger ikke forskjellen være så stor lengre, en lvl 51 og en lvl 60 blir nok lvl 70 ganske gjevnt, spesiellt om de spiller sammen endel :)

 

og anngående horde vs ally, så er jo det et problem, men tenk deg om: er det ikke bedre å være gnome enn å være alene? :)

 

og pve vs pvp er jo ett dilemma for meg, selv er jeg glad i å kunne sloss i verden og ikke bare i en bg/arena, så selv ville jeg aldri gått pve (igjen xD)

 

uansett hva du gjør, kom deg vekk fra al'akir om du er bomm alene der! det suger og tar all gleden ut av spillet

Lenke til kommentar

Hm... triste saker.

Jeg som endelig har begynt warlock igjen og saker.

 

PvE er egentlig utelukket, selv om det er der vennene som fikk meg til å begynne spiller.

 

For 2 dager siden løpt det forbi en lvl 11 i Crossroads, men kune jo ikke drepe han da det var PvE server...

_DET_ sucker

 

Har en lvl 29 Rogue og en 24 gnome ja, men hater gnomes, (vet ikke hvorfor, bare liker de ikke)

og warlock = <3

 

Jeg har egentlig litt lyst til å kjøpe powerleveling fra 1-30 eller noe :p

på en av de jeg har på Frostmane...

 

Er det noen osm vet om noen steder jeg kan kjøpe powerleveling med sms egentlig?

(Ikke hat meg for at jeg vil kjøpe powerleveling!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...