Gå til innhold

Telenor og WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bra ping... men får hangups non ganger... løper rundt å ingen ting skjer, spells nekter å funke og buffs slutter å funke, pets nekter å attacke og shit.. faen skjer med telenor a? de skulle hatt et tupp i ræva..

tenk dere Laggen den 16 jan når ALLE skal logge inn å sjekke ut TBC... kommer til å bli et mareritt

Lenke til kommentar

så denne posten på wow technical forumet idag

 

Well I just spoke to my ISP and they told me specifically that there was a problem with the Telias main lines out of scandinavia, especially affecting world of warcraft. The second I asked about high latency he just said: "lemme guess, world of warcraft?" lol. He said the problem had a high priority and that they were really working on it down at Telia since a lot of people were affected by it, but that the problem was rather huge and he couldn't give an ETA.

 

 

But at least they're working on it, until then, if you live within scandinavia and getting asscrappy pings, that's most likely the reason.

 

iallefall så ser det ut til at de jobber med saken.

Lenke til kommentar

Syns det var artig og lese mye av de inlegga her. Da de fleste legger skylden på telenor når det faktisk var telia som hadde problemet.

 

Som man ser på den tracerten som ble postet her så er det helt fint frem til man treffer telia sin server "s-b3-link.telia.net" og pingen spretter opp i over 200ms++ i de aller fleste tilfeller.

 

Er ganske delig at det er tilbake til det normale nå, kjørte en tracert bare for og se hva forskjelden var og dette er hva jeg endte opp med "27 ms 26 ms 27 ms s-b3-link.telia.net [213.248.78.9]" Hadde sikkert fått det enda lavere også hadde det ikke vært for at jeg har en del uttrafikk på linja mi.

Lenke til kommentar
Syns det var artig og lese mye av de inlegga her. Da de fleste legger skylden på telenor når det faktisk var telia som hadde problemet.

 

Som man ser på den tracerten som ble postet her så er det helt fint frem til man treffer telia sin server "s-b3-link.telia.net" og pingen spretter opp i over 200ms++ i de aller fleste tilfeller.

 

Er ganske delig at det er tilbake til det normale nå, kjørte en tracert bare for og se hva forskjelden var og dette er hva jeg endte opp med "27 ms    26 ms  27 ms  s-b3-link.telia.net [213.248.78.9]" Hadde sikkert fått det enda lavere også hadde det ikke vært for at jeg har en del uttrafikk på linja mi.

7695239[/snapback]

 

 

eller kansje fordi du kjørte testen halv 4 på marran når nettrafikken er minimal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...