Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

SMS Uten å kjenne dama ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har en venn som heter Kåre, så skriv dette til henne: "xxx synes du er deilig - hilsen kåre" hvor xxx = ditt navn. Skriv med din mobil, få det til å se ut som om vennen din tjyvlånte mobilen.

 

En annen ting man kan gjøre, hvis jenta heter Jeanette f.eks, så kan du skrive en melding hvor du bruker f.eks Julie i meldingen, for de to navnene ligger nært hverandre i telefonlista, da skjønner hun kanskje at du sendte til feil person og i tillegg skjønner hun at du har henne lagret der, det kan smigre litt, ihvertfall hvis hun liker deg fra før. lol.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Denne er ganske "patetisk", men effektiv, og funket for meg i yngre dager.. Ble tilogmed et forhold ut av det! :thumbup:

 

1. Skriv noe svada, "Greit, jeg skal se om jeg får fikset det etter jobb i morgen."

2. Vent.

3. få "hæ?" til svar?

4. svar "unnskyld? vet ikke helt hvem du er, kanskje du sendte feil?"

5. få "jeg fikk en melding av deg" tilbake..

6. svar "Ojsann, da sendte sikkert jeg feil da.. Beklager. Hei, forresten! Tør jeg spørre hvem du er når vi først er i gang? :)"

7. keep the ball rolling.

 

Dette funker selvsagt ikke alltid, det er avhengig av at hun blir nysgjerrig.

Plusset når det funker, er at når du har noe på gang etter noen måneder, og forteller at du sendte den meldingen "feil" med vilje, fordi du var desperat etter å få kontakt med henne, men visste ikke hvordan, syns hun du er såååå skjønn! :p

7408790[/snapback]

 

 

Bare skriv navnet hennes også spørsmålstegn. Det gjorde jeg en gang. Funka fett :)

7410365[/snapback]

 

 

Hvis du har en venn som heter Kåre, så skriv dette til henne: "xxx synes du er deilig - hilsen kåre" hvor xxx = ditt navn. Skriv med din mobil, få det til å se ut som om vennen din tjyvlånte mobilen.

 

En annen ting man kan gjøre, hvis jenta heter Jeanette f.eks, så kan du skrive en melding hvor du bruker f.eks Julie i meldingen, for de to navnene ligger nært hverandre i telefonlista, da skjønner hun kanskje at du sendte til feil person og i tillegg skjønner hun at du har henne lagret der, det kan smigre litt, ihvertfall hvis hun liker deg fra før. lol.

7410536[/snapback]

 

Noen som har det ja.....

Jævla utspekulerte dere var da......hmmm.....blir moro å prøve bare på dritt^^

Lenke til kommentar
Hvis du har en venn som heter Kåre, så skriv dette til henne: "xxx synes du er deilig - hilsen kåre" hvor xxx = ditt navn. Skriv med din mobil, få det til å se ut som om vennen din tjyvlånte mobilen.

 

Funker nok supert hvis du er 11-12 år gammel, men jenter over denne alderen vil nok heller lure på hva slags utrolig barnslige kamerater du har.

Lenke til kommentar
Jeg sendte "Hei, kan jeg få nr ditt ? :)" og fikk "Haha, det er det dummeste jeg har hørt" som svar. Hehe.

Men vi sendte nå litt flere meldinger og tilslutt ville hun ha msn addressen min uten å vite helt hvem jeg var.. så vi får se hvordan det går :)

7403598[/snapback]

 

Haha, konge at du sendte forslaget mitt :p

(ble automatisk guest når jeg glemte å logge inn)

 

Funka å gett :)

Lenke til kommentar
Funker nok supert hvis du er 11-12 år gammel, men jenter over denne alderen vil nok heller lure på hva slags utrolig barnslige kamerater du har.

7413617[/snapback]

Nesj, gjør det fra en fest eller.no. Det meste harmløse som skjer i fylla er legitimt. Men nå ekskluderer ikke dette forumet de litt yngre folkene heller da. Det er jo bare et vilt forslag i lufta. :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...