elf_man Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Heisann folkens! Jeg løper rundt i Nordmar og gjør alt jeg kan komme over av quests og oppgaver. Nå har jeg kommet meg til Fire Clan som lvl 30, med fokus på strength og hunting. Jeg har ca 450 HP og bruker Pally-sverdet eller Flame Sword. Nå til problemet; hos Fire Clan er det to quests/oppgaver som for meg virker umulige pr nå. Det ene er krigeren som vil dra og drepe orcs før orc hunterene kommer. Greit nok, wipa hardt første gangen, så jeg dro alene for å drepe alt som kunne komme i veien for oss. Da jeg så kom tilbake med karen, ar det selvfølgelig spawna masse orcs. Problemet mitt er en Shaman og tre bueskyttere. Disse dreper enten meg eller han andre karen med en gang, og questen feiler. Tips? Det andre problemet er å komme til dette hellige templet, det Innos har vært. Utenfor er det en gokk med orcs, og uansett hvordan jeg prøver å pulle, så kommer de alle som perler på en snor, og jeg blir eid i lengden (dreper de fleste, men alltid et par bueskyttere som tar meg til slutt). Jeg har prøvd rundt 12-15 ganger på begge steder, og etter en haug av reloads, crashes og gudene veit, begynner jeg å bli rimelig lei. Tips? Og så noe rart; i Fire Clan har jeg funnet to helt like Teleport Stones; bug eller gjort med vilje? Endret 1. desember 2006 av elf_man
Istapp Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 (endret) Det med to identiske Teleport Stones er overlagt. Det finnes også andre steder. I hver by hvis jeg ikke tar feil. Det beste er bare å lokke dem ut i villmarken å drepe dem en etter en. Unngå å bruke bue, da dette fører til at alle reagerer på likt. Beveg deg sakte nærmere, slik at bare en eller to reagerer å kommer etter deg om gangen. Edit: Ingenting er umulig. Endret 1. desember 2006 av Istapp
elf_man Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Det med to identiske Teleport Stones er overlagt. Det finnes også andre steder. I hver by hvis jeg ikke tar feil. Det beste er bare å lokke dem ut i villmarken å drepe dem en etter en. Unngå å bruke bue, da dette fører til at alle reagerer på likt. Beveg deg sakte nærmere, slik at bare en eller to reagerer å kommer etter deg om gangen. Edit: Ingenting er umulig. 7399768[/snapback] Aha, jeg trodde det bare var en bugg med bua jeg, hehe. Men jeg har jo faktisk merket tidligere at jeg kan aggroe få fiender ved å body-pulle. Ellers er det kjedelig at jeg får BSOD med page_fault med jevne mellomrom. Får håpe Pirhana kommer med en skikkelig patch snart. Men må sies at jeg digger spillet som fy. Kan løpe rundt i timer vare for å se på omgivelser.
LarsEL Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Level 30 i fireclan er ikke spesielt høyt. Jeg er level 51 med paladin armor og klarer ennå å bli regelrett slakta av white wolves, sabertooths og goblin shamans (stunlock ftw!).
GothicGuy Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Du kan alltids lokke de ut en etter en.. Og når det er om shamans og du ikke er i så høy level, kan du alltids spurte ned og ta begge kjapt og stikke av og senere ta de andre. Men oppdragene er ganske vansklige i Nordmar, hvertfall det med å komme fram til det stedet du skal.. Alltid firehundre ripperbeasts som biter deg samtidig og litt sånn.
Zithor Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Vetsje om du er ferdig med det men here we go: Har ikke kommet der enda men var oppe i vinter stedet i dag og fikk et oppdrag å drepe en orc shaman sammen med en dude, en skokk av orcer som er der. Vist du er fighter er det relativt lett å ungå å dø. Nå har jeg ikke sett området der du er men som alle sier prøv først å lokke de ut i små puljer. Kommer det en shaman med må du bare løpe rundt de andre og slå han ned med en gang. Bruker venstre klikk angrep med sverd noe som gjør at orcer (og mennesker, merchenaries etc etc) bare angriper 1 og 1 og resten står dumt rundt og ser på deg. Orcene får nesten ikke sjangs til å ta på deg en gang. Bue skyttere må du få ned fort og, ignorer resten og løp bort til de så de trekker sverdet og smell de ned og. Får du lav HP kan du alltid gå inn i inventoriet og bruke healing potions siden gothic har hvert smart nok til at du ikke tar skade da, time når de ikke slår på deg gå ut av inventoriet og løp vekk mens du trekker sverdet og smell løs på de igjen. Reddet meg mangen ganger dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå