Gå til innhold

Hvem bryr seg om hva IT-Avisen gjør?


Anbefalte innlegg

Edit. Så skal de hvisst endre layout. Men formatet til ITavisen er dødsdømt uansett.

 

Maken til støyete og reklame-insfisert nettsted skal du lete lenge etter. Skal du lese noe av det uinteressante de skriver om der er det bare å slå av Java, javascript, programtillegg, flash og bilder....

 

 

AAARRRGGGHHH!

itavisen2gy1.gif

 

 

Aaaah....mye bedre.

itavisenzc5.gif

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IT-avisen har fått skrekkelig dårlig tilbakemelding på dette designet, og vil skifte over jul :)

 

De har i skrivende stund en tjeneste dem kaller "Pimp my IT-avisen" der brukere kan sende inn forslag på layout.

7398653[/snapback]

 

Da skal jeg sende inn det nedreste bildet. Det er det eneste som duger. Den gjengen som har ansvar for det stedet har dritte så på draget. Design floppet bør være en pekefinger til alle andre nettsteder og. Ikke DREP din egen side med reklame.

Lenke til kommentar

Reklameinfisert er ordet. Det, og Appleinfisert. Hvorfor skifter de ikke bare navn til iPodavisen når de først holder på? Har fremdeles tilgode et besøk på ITavisen uten å se trehundreogfemogførti artikler om iPod. Javel, folk liker iPod, iPod er populært, men det KAN bli litt mye.

Lenke til kommentar

Jeg synes det de skriver om er mye mer interresant, dog jeg besøker dem aldri p.g.a de stort sett kopierer og limer inn det skikkelige aviser skriver og sidedesignen. Jeg erfarer Hardware.no som noen som gir litt for mye informason om hardware, "x0mg det er rykter om et nytt brikkesett som gjør systemet 0.2% raskere!". Gud, jeg savner Programmer.no

Lenke til kommentar
IT-avisen har fått skrekkelig dårlig tilbakemelding på dette designet, og vil skifte over jul :)

 

De har i skrivende stund en tjeneste dem kaller "Pimp my IT-avisen" der brukere kan sende inn forslag på layout.

7398653[/snapback]

 

Kanskje de rett og slett bør legge ned hele driten, siden ingen der har noe særlig kunnskap om å designe nettsider.

 

Synes layouten var ok før, men nå er den bare stygg. Rotete, alt for mye bilder å forsiden, og et mildt sagt elendig forum.

 

Slutta å lese på itavisen.no etter at de skifta stilen. Orker bare ikke. Nyhetene er jo stort sett bare rip-off; dårlige oversettelser fra andre utenlandske sider. Orker ikke engang bruke dette speedometeret der engang. Bruker heller den på hw.no :D

 

 

pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...