Produck Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Jeg har så sent som i går kveld fått oppgradert maskinvaren i PCen min og har nå endelig mulighet til å kjøre en del av de nyere (og ganske sikkert de nyeste) spillene på markedet. Men på grunn av manglende mulighet tidligere har jeg aldri satt meg inn i det som skjer av spill for tiden. Jeg har en forkjærlig for litt gjennomførte krigsspill. Både med single- og multiplayermodus. Det siste jeg kjøpte var Medal of Honor Pacific Assault, men det begynner jo å bli en god stund siden. Jeg ønsker meg spill i samme kategori. Har dere noen forslag? Battlefield 2, og eventuelt det fremtidsrettede Battlefield-spillet, har jeg jo fått med meg, men finnes det alternativer? (Jeg er på utkikk etter andre spill i andre kategorier, om det er noe jeg absolutt burde få med meg). Takk!
Produck Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Skrevet 1. desember 2006 Vel, nå har jeg det! Takk for tipset!
Prey Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Battlefield 1942 og Vietnam er jo spill det er verdt å få med seg
Arcus Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Muligens litt OT, men kan anbefale deg å prøve gratisspillene * Prism Guard Shield - Info om spillet Kan lastes ned her (Siste link fungerte best hos meg) *America's Army Special Forces (Overmatch) INFO om spillet Spillet kan lastes ned her - FILEMIRROR
Rescue me Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Sier bare en ting: Hidden & Dangerous 2 Anmeldelse: Gamer 9/10 Klassisk
Sjuki Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Commandos strike force er et spill som er vært å prøve, men det skulle bare ha vært flere opddrag. Tok altfor kort tid å runde det Eidos
Armageddon Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Call of Duty 1 og 2 er jo til å anbefale, pluss at de kan fåes for en billig penge.
edds Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Red Orchestra! Fantastisk FPS som foregår på østfronten under andre verdenskrig. Realistisk, i hvert fall i forhold til andre alternativer. (så vidt jeg har fått med meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå