DementedAlbino Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Har et problem med utorrent fortiden. Det som skjer er at utorrent automatisk starter torrenter i en spesiell mappe. Her laster jeg opp torrentene via ftp slik at den stasjonære pcen automatisk laster ned det jeg ønsker. Problemet er at utorrent viser at filene er 100% ferdig til tross for at de ikke er det. Det jeg må gjøre da er å fjerne filen fra utorren, for så å legge den til på nytt. Den sjekker da igjennom filen og finner ut at den bare er rundt 99% ferdig, og blir denne gangen korrekt lastet ned. Dette skjer med alle filer jeg laster ned som er pakket og delt opp i rar filer. Noen som har noen tips som kan hjelpe meg å ordne dette?
Neddo Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Pakk det ut med programet "WinRAR" Ops limte inn feil plass Endret 30. november 2006 av Neddo
shabador Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Pakk det ut med programet "WinRAR" 7395908[/snapback] Eh... Tror ikke det var akkurat det han spurte om. Men det var et finurlig problem. Får komme meg i tenkeboksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå