834HF42F242 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 En kompis av meg har en laptop hvor Norton er integrert i systemet. Han ønsker at jeg skal fjerne dette sikkerhets-programmet, men jeg får ikke kjørt uninstall verken fra legg til/fjern-programmer, med Ccleaner eller med en vilkårlig CD med Norton på. (Ingen CD-er fulgte med hans PC). Jeg vil helst slippe å formatere denne PC-en, da operativsystemet fungerer tilfredsstillende. Vi har klart å fjerne deler av Norton, og jeg trodde egentlig at det var helt borte. Så jeg installerte NOD32, som han ønsket å bruke, og sendte ham hjem med maskinen. Da han kom hjem viste det seg at han ikke får logget på MSN, Hotmail og HTTPS-sider. Tydeligvis er det brannmuren i Norton-pakken som på en eller annen måte blokkerer. Er det noen som kjenner en fremgansmetode for å kunne få fjernet Norton helt fra systemet? På forhånd takk.
p@ge Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 norton removal tools: http://www.thetechnologygeeks.com/download.php?det=7 lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå