Mister Awesome Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) Hei. Jeg har tenkt å chippe min playstation 2 men har problemer med å komme til hovedkortet. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Takker for svar. Endret 30. november 2006 av stolmann
cossiemk1 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 hehe, klarer ikke å komme til hovedkortet, også skal du montere chip?? Demontering av ps2 er den enkle delen, montere chip er IKKE lett Hvilken chip har du tenkt til å montere da?? Kanskje jeg har noen tips til deg...Tar bare 1 time å modde en ps2 for de som KAN det
Mister Awesome Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Hehe. Jeg fant ut hvordan jeg kom til hovedkortet . Den chipen jeg skal montere er denne.
cossiemk1 Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jaja, lykke til... Med den chipen er det mye mulig du kommer til å få problemer, og dyr var den også, til slik kvalitet å være... Jeg betaler ca det samme for en skikkelig chip, matrix infinity... Men jeg går ut ifra at du har sjekket litt rundt ang hva som er bra, og hva som er dritt, men at du tar sjangsen på den chipen fordi den er "billig"... Send meg en pm når du ikke får det til å virke da, så kan jeg få det fikset for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå