Stroyer Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg kjøpte nettopp en Nokia 6280, som så ut til å passe mine behov (f.eks. mulighet til å skrive notater på skrivebordet) perfekt Kan likevel si jeg er i en liten situasjon. Skjermen er mørk, så jeg kan kun se hva som skjer på mobilen om jeg har et sterkt lys rett mot den. Mobilen er så å si nettopp tatt ut av esken, så for alt jeg vet (sansynligvis) er problemet at det er lite batteri. Nå klør jeg noe sinnsykt i fingrene etter å få testet programvaren på den, så å vente på at displaylyset skal komme på er nervepirrende. Jeg må bare vente på at batteriet lader seg opp, ikke sant?
frowen Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Du kan starte med å se hva lysstyrken til displayet står på =P
Stroyer Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Takk, ikke dumt! Hvor ser jeg det? Heeelt ny på denne mobilen vet du, så må jeg navigere sånn halvveis i blinde
frowen Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 På min N80 er det ihvertfall Verktøy -> Innstillinger -> Telefon -> Display vet ikke om det er likt eller annerledes på din jeg...
Stroyer Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 Jeg tror ikke dette var noe jeg kunne stille på. Jeg ringte selgeren, og han sa faktisk det måtte være en feil. Gikk ned og fikk byttet den i en feilfri med en gang
Mo-BIL-Con Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg tror ikke dette var noe jeg kunne stille på. Jeg ringte selgeren, og han sa faktisk det måtte være en feil. Gikk ned og fikk byttet den i en feilfri med en gang 7395803[/snapback] Og så er vi da interessert i hvor den selgeren jobbet? Endelig noen som gjør jobben sin
Stroyer Skrevet 30. november 2006 Forfatter Skrevet 30. november 2006 (endret) Jepp, god service! Tror han het Håvard (stod det på kontrakten i alle fall), og han jobbet på Telehuset på Sørlandssenteret i Kristiansand. Da jeg ringte han ang. mobilen sa han jeg gjerne måtte komme tilbake hvis jeg ikke fikk noe lys i skjermen. Når jeg kom opp fikk jeg en ny mobil med en gang, og før jeg fikk den testet han at skjermen (på den nye) fungerte som den skulle. Ikke verdens undergang med mobiltrøbbel når man får sånn hjelp Endret 30. november 2006 av Stroyer
Skavold Skrevet 1. desember 2006 Skrevet 1. desember 2006 Aah, et godt eksempel på hvordan servicen skal være hos selgerene. Det er de som skal ha jobben med å sende inn, og alt det der. Kunden skal kunne gå fornøyd hjem, og ha lyst til å kjøpe sin neste telefon på samme sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå