Gå til innhold

HW-Lan 06: Gi oss HW-LAN Winter 07


Fumler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Ja, hadde vært kult med HW-LAN til vinteren, men er for kort varsel er jeg bomsikker på:(

7443716[/snapback]

 

det kan jeg nesten garantere at det er... Kan jo røpe så mye som at planlegginga til HW-lan06 hadde pågått lenge når jeg ble en del av crew

(ble offisielt en del av crewet sent i sommer...) Og på en annen side så ville det blitt for nærme TG.

Lenke til kommentar

håper så indelig at det kommer et HW til neste år også, på akkurat samme tidspunk. men jeg syntes at dere burde starte det en dag tidligere, slik at det blir ferdig på en lørdag, slik at vi som går på skolen kan få vile en dag før vi starter igjen.

 

Sovet på skolen dagen etter HW, lå der i 30 min

Lenke til kommentar
Super ide, da hadde nok jeg kommet.

Men det er sikkert for dyrt og arrangere det så ofte.

7392747[/snapback]

Nei, er ikke så dyrt. HW-LAN er non-profit så vidt jeg vet

7458524[/snapback]

 

Tja, blir jo forsåvidt like dyrt selv om det er non-profit da, men men.

 

Uansett tviler jeg sterkt på at det blir noe HW-LAN i vinterferien. Tar nok mer enn tia det er igjen til den å arrangere noe så stort. Og som nevnt tidligere, for risikabelt med tanke på kollisjon med TG (HW har for øvrig ingen intensjoner om å "konkurrere" med TG).

Lenke til kommentar
håper så indelig at det kommer et HW til neste år også,  på akkurat samme tidspunk. men jeg syntes at dere burde starte det en dag tidligere, slik at det blir ferdig på en lørdag, slik at vi som går på skolen kan få vile en dag før vi starter igjen.

 

Sovet på skolen dagen etter HW, lå der i 30 min

7458504[/snapback]

 

ingenting som hindrer deg i å reise hjem på lørdag da.. :) at det varer til søndag betyr ikke at du må være der til søndag

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...