VTW Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Lurte på om noen viste om et e-postprogram som er skreddesydd for bærbare PCer? Er så lei av e-postprogram som stadig kommer med feilmeldinger hver gang jeg ikke er tilkoblet noe nettverk. Programmet trenger dessuten noen få funksjoner: -Mulighet til å blokkere mail (ettersom en eller annen idiot har meldt meg på masse danske smykke og skoreklame) -Mulighet til å sende og motta med vedlegg -Gjerne muligheten å åpne vedlegguten å gå inn på selve mailen, men via det lille vinduet som ofte vises lengere nede på skjermen som en slags preview.
mandela Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 har du prøvd thunderbird? det finnes vel ikke spesielle epost programmer som er beregnet for bærbare, men de fleste har mulighet for ikke å sjekke mail ved oppstart f.eks. (jfr:"feilmeldinger hver gang jeg ikke er tilkoblet noe nettverk")
Dy§no Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå