Gå til innhold

Antipiratprogram i ny versjon


Anbefalte innlegg

Hovudsynet deira i denne første oppdateringen er vel at brukare med lovlig windows ikkje lenger skal få beskjed om at dei har ugyldig. Noko som visst nok er eit problem med dagens. Har alltid hatt lovlig xp. Ikkje nødvendigvis kjøpt sjølv, men det er ikkje noke du må ha gjort for å få aktivert. Har aldri opplevd problem med wga, einaste irriterande er at eg må aktivere windows to ganger når eg laster ned og instalerer noko frå MS. Synts det kunne klart seg med 1 gang, men då kunne jo eg med gyldig lasta ned programvaren til ein venn med ugyldig til dømes. Er vel det dei tenker på kanskje. Eg laster ned alle oppdatering frå MS, liker å tru at det hjelper for å halde pcen min sikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Darkslayer: Fri programvare er jo ideelt for kidsa og studenter!

Nuh ja, må du jo huske på at en god andel av disse også liker å spille spill. For de som bare spiller poker i nettleser/java funker nok de fleste platformer, og det er jo en økning i antallet spill fra industrien som fungerer på bl.a. linux, men langtifra alle.

 

Argumenterer verken for eller i mot piratkopiering, kommer bare med en opplysning.

Lenke til kommentar

""WGA-programm hver tredje eller fjerde måned"". --- Der begynner de å tenke... :p

 

Windows-brukere vil fortsatt kunne velge å eventuelt ikke installere WGA-programmet, men man må fortsatt bruke programmet dersom man ønsker å laste ned programmer fra Microsoft.

Da blir nok de viktigste programmer lagd ut andre steder og Microsoft går på nok en smell :tease:

Endret av ElderScrollsinisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...