NikkoDee Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Hei alle sammen. Jeg har nå lyst til å gjøre gnomergan queste der jeg får den blå buksa. Queste heter The Grand Betrayal . Jeg vet hvor jeg får tak i queste men de er ikke der. Jeg er 100 % sikker på jeg ikke har det. lvl 28 btw
Hetland Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 (endret) står ikke han i gnome delen av IF da? oppå det tannhjulet edit: jo det gjør han, se kartet på thotbot edit2: så nå at du vet hvor de står, men de står ikke der(?) prøv igjen om et par timer, kanskje de har blitt drept av horde? Endret 29. november 2006 av Hetland
NikkoDee Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 står ikke han i gnome delen av IF da?oppå det tannhjulet 7388078[/snapback] jo men han har ikke noen quest å dele ut
Hetland Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 står ikke han i gnome delen av IF da?oppå det tannhjulet 7388078[/snapback] jo men han har ikke noen quest å dele ut 7388090[/snapback] hmm rart, prøvd å kontakte GM? de burde klare å fikse opp i det uten problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå