Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bmw 318i effektanlegg


Fluffy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
k&n er jo ganske bra, men også dyrt som faen i fohold til den minimale(om noe i det hele tatt) effektøkningen du før. G sats heller på eno billigere. Ang effektannlegg som er Simons utrolig bra. Tror du kan få kjøpt det på biltema til en billig penge.

7391194[/snapback]

 

er det ikke på bilxtra?? :hmm:

Lenke til kommentar

får vel simons på biltema, bilextra, torshov osv osv

 

når det gjelder filter blir det vel stort sett samme lyd av K&N, greenfilter, samt de billige "jalla-filtrene".. er vel bare at K&N og green osv har litt bedre levetid samt slipper gjennom mindre støv og slikt

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
k&n er jo ganske bra, men også dyrt som faen i fohold til den minimale(om noe i det hele tatt) effektøkningen du før. G sats heller på eno billigere. Ang effektannlegg som er Simons utrolig bra. Tror du kan få kjøpt det på biltema til en billig penge.

7391194[/snapback]

 

Hmm... Hvor i allverden får du det ifra, at simons er utrolig bra?? Det er vel det dårligste "effektanlegget" som er å få tak i... Uansett, du får lite, eller ingen effekt økning på en 318i med filter og eksos

Lenke til kommentar

At Simons er bra vil jeg ha en begrunnelse for. Tror du skal lete lenge etter et "effektanlegg" som gir mindre effekt.

 

At Simons er billig, det kan jeg til dels gå med på, men at det er bra det kan jeg aldeles ikke skjønne.

 

Hvor mye effekt du får ekstra på en 1.8 sugemotor bare ved å bytte filter og eksos er uansett ikke noe merkbart vil jeg tro. Om det bare er lyd som er målet, så er vel kanskje Simons "bra", men syns å huske at det gir en ganske svak lyd også.

 

Remus er vel bedre. Om det finnes til 318i vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...