ChrisAnton Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 (endret) Når jeg skal prøve å boote maskinen, så får jeg en feilmelding hvor det står: "Fatal Error! Chasis Intruded!" Har prøvd å satt på fronten, og alle dørene rundt, men det hjelper ikke... Har byttet hovedkort, og har ikke installert Windows på nytt, har planer, men har ikke CD her atm. Noen tips? Update: Problemet er fikset! Endret 12. desember 2006 av ChrisAnton
Hårek Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Er det en eller to meldinger? 'Chassis intrusion' er jo ingen farlig melding, og bør kunne slåes av med jumper på hovedkort, eller i BIOS. Kan ikke tro at dette gjør at det ikke booter. http://global.aopen.com.tw/tech/techinside/caseopen.htm
ChrisAnton Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Er det en eller to meldinger? 'Chassis intrusion' er jo ingen farlig melding, og bør kunne slåes av med jumper på hovedkort, eller i BIOS. Kan ikke tro at dette gjør at det ikke booter.http://global.aopen.com.tw/tech/techinside/caseopen.htm 7386567[/snapback] Bump! Ingen som har en smart løsning? Går snart løs med hammer og meisel her.
The_Sickness Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Som han sa er dette en melding som skal komme opp når noen åpner dørene dine, men ,dersom du ikke har koblet til noen form for CID (Chassis Intrusion Detector) så er det bare en jumper som er plassert feil på hovedkortet.. Dette er litt underlig fordi nye hovedkort er alltid riktig når det gjelder dette, så det må nesten ha vært deg som har flyttet på jumperen (eller fjernet den.)
ChrisAnton Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Ok, fikk fiksa den Chasis Erroren.. =) Var en jumper jeg måtte sette på Over der det stod: CHASIS IR_ICON Takk for alle innspill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå