ticsyboy Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 hei! når jeg skal starte en internett side som f.eks http://www.diskusjon.no så går det så J**** treigt! jeg laster ned, men jeg har no fortsatt 5900 kb ledig på adsl'en jeg har prøvd pause ned lastingen men det går fortsatt treig! jeg har kasperysky internett security og har en netgear router og telenor adsl extra (6000/500) MVH: Nicolas
ticsyboy Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 jeg prøvde og den gikk mye fortere når jeg ikke lastet ned! men når jeg laster ned bare 10kb så blir den så jævlig treig tar 3minnuter før siden kommer opp HJELP! bruker utorrent og har åpnet portene til den
Theoneask Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Aldri lurt å drive med nedlasting/opplasting av store filer samtidig som du surfer. Du har nyaste versjon av Utorrent?
ticsyboy Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 jeg tror det.. jeg har 1.6 men det er noe som heter upnp skal det være på i utorrent og i routeren? får det er på
Theoneask Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Vel eg veit ikkje heilt so masse om det, men du kan vel teste. Trur at upnp hjelper på å gjer større fart. Her er det ingen porter opne, ikkje noke upnp, men kjem alikavel opp i 600+ kbs frå dei rette sidene. Det sluker derimot nettet og då. Kanskje du finner noke nyttig her: http://utorrent.com/faq.php
ticsyboy Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 jeg ligger bare på 19 og 20 kb uanz ka jeg gjør! hva er gale??
Theoneask Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 (endret) Sjekk ut antal seeders og peers. Høgt antal seeders = høg fart. Pass på at du ikkje har satt på maks ned fart eller maks opp fart. Du bør ha ei viss grense på kor mange torrents du køyrer samtidig. 3-4 stykker bør du ikkje gå over. Merklig lav fart dersom du har porta opna rett og alt, dårlig med seeders er ein kjent grunn. Endret 29. november 2006 av TheOneAsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå