Gå til innhold

Stasjonær bygge eller kjøpe `?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei har påtatt meg en jobb hos en eldre dame og er derfor itvil om jeg skal kjøpe en ferdig pc eller om jeg skal bygge en til hun ...

Mister vel garantien om en bygger selv ??

Noen som har noen linker til et kjøpe eller byggeprosjekt ?

Dette er snakk om en billig og grei pc lism ikke no mer enn det.

Ram brikker har jeg, og likedan med Cd og Dvd (brenner)

Taskknemlig for svar :)

Mvh

Zatt

Endret av zatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har like god garanti om man bygger selv, såfremt man ikke gjør noe helt idiotisk, ala borre rett igjennom hovedkort elns for å feste. Er vel noen greie annbefalinger her på siden som gir god valuta i de forskjellige prisklassene.

Skrevet

vist det er snakk om en pc til bare internett og office, kan du jo kjøpe en billig pc,

det er nesten lettere enn å bygge..

du får jo kjøpte pcèr til under 5000 kr..

Skrevet

Tror jeg ville foreslått å kjøpe en pc til henne, som leverandøren bygger.

Om det er du som bygger den, er det også du som må fikse den når den ikke fungerer helt... Det er du som må stå for feilsøkingen osv..

Om du kjøper en ferdigbygd med garanti og alt sammen, så er det jo leverandørens problem og du har ditt på det tørre :)

Skrevet

Når det gjelder pcer kun til kontorbruk, kan du liksogodt samle sammen litt gammelt skrap til 2000 som du kjøper brukt eller finner langt inne i skapet, bare det kjører Windows XP.

Skrevet
Tror jeg ville foreslått å kjøpe en pc til henne, som leverandøren bygger.

Om det er du som bygger den, er det også du som må fikse den når den ikke fungerer helt... Det er du som må stå for feilsøkingen osv..

Om du kjøper en ferdigbygd med garanti og alt sammen, så er det jo leverandørens problem og du har ditt på det tørre :)

7392472[/snapback]

Høres fornuftig ut hva du sier her Mr .. noen som har linker til Pc`r som er gode kjøp ?

Prøvde sende en mail til JM data (tror det hette d) men fikk aldri noe svar derfra :/

De annonserer på Finn med 64pc`r til 2600.- merkelig at de ikke gidder svare syns jeg,tlf kan du bare glemme den virket ikke i noen av tilfellene ..

Mvh

Zatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...