Gå til innhold

HM..trenger ny mobil:S


Vetrion

Anbefalte innlegg

Ja det er sant...glemte min "gamle" Nokia N-80 på bussen sist torsdag. Vet det er tragisk og idiotisk av meg. Betalte rundt 6000kr for den. Så jeg er vel en idiot:P

 

Men eh, jeg trenger en mobil. Samma hvilken egentlig nå som jeg trenger bare en mobil:P Men skal jo ha den en stund, og vil ha en ganske bra mobil. Nei, jeg gidder ikke å kjøpe N-80 på nytt. Likte ikke den mobilen så veldig, selvom det er en bra mobil, men ikke for den prisen. Jeg "forelska" meg i Sony Ericsson K800i og Nokia N-73 nå nylig.

 

Jeg vil gjerne vite hvilken av de 2 mobilene jeg skal kjøpe. Mange vil kanskje si at jeg skal velge N-73, siden jeg hadde en Nokia N modell nå nylig. Men glem helt at jeg hadde N-80, og tenk på at jeg trenger en kjempe bra mobil osv:P Jeg har bare hatt nokia og samsung mobiler i livet mitt:P Ikke noen fra SE, så kanskje lurt å velge den å se hvordan de mobilene er liksom, men kan være litt dumt siden jeg ikke er vandt til de mobilene. Og ja, jeg vil ha deres mening og svar på hvilken jeg skal kjøpe rett å slett. Blir en av de 2 uansett hva dere sier :D

 

Takk på forhånd. Mvh Jon Einar

Endret av Vetrion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg personlig ville gått for N73'en.. kanskje tilogmed den music edition, fordi den ser ekstra stilig ut :p Men det er fordi at jeg var som deg før.. jeg hadde kun eid nokia, siemens og samsungtelefoner..kjøpte en SE og det var bare ikke for meg.. så jeg ville egentlig ikke anbefale det til noen, hehe.. :) Vurderte N73 selv.. men jeg skal ha 7390'en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...