Gå til innhold

Når skal EA lage en patch som fixer laggingen i NFS HP2 ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-16 17:04, skrev MrGod:

Ufattelig irriterende!


Noen steder på brettet hakker det mye.. spill som er mye mer detaljert hakker jo ikke en brøkdel så mye!


Tror den konvereringen fraPlaystation2 var ganske BAAD :sad:


Lagger ute i kantene på skjermen og..





 

Det er ikke en konvertering eller port om du vil.

Lenke til kommentar

Alle må jo si det at dette er dårlig grafikkmotor eller noe..

Spill som er mye mer krevende som NOLF 2 går jo mye glattere!!! Grafikken er jo ikke allverden i NFS .. men det går jo glatt som F når jeg spiller vanlig.. men visst du kjører forbi en foss i 250 km/t lagger d..

Jeg har hørt at spillet er en konvertering fra PS2, at de som har gjort konverteringen har gjort en GROV feil en plass, slik at det ikke går så glatt som det burde ha gjort...

Lenke til kommentar

Er ingen konvertering, nei. PC,GC og Xbox utgaven er laget av ett firma og PS2 utgaven av et annet. PS2 utganven er den beste, men dette skyldes ikke konvertering.

 

Flyter bra hos meg overalt. Det gjorde det før jeg oppgraderte (P3 1Ghz, 256MB RAM) også.. (ikke full grafikk på den maskinen, men nesten

Lenke til kommentar

Jeg opplever også de samme "spike lags"'ene MrGod har. Helt plutselig stopper spillet helt opp, for så å fortsette igjen etter 1 sekund. Dette har ført til mange "Busted!" hos meg... Jeg håper at de i samme EVENTUELLE patch at de mekker til en skikkelig Replay-modus med flere kameravinkler.

 

Uansett: EA er i dette tilfellet kjøpt og betalt av Sony for å lage drittversjoner til PC, Xbox og GC og kun ha den beste versjonen på PS2. Dette har gjort at jeg vil tenke meg lenge om før jeg kommer til å kjøpe et spill fra Electronic Arts igjen. Som jeg nevnte i en tidligere post, ER det etter min mening "Microsoft-nykker" over dem.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 15:27, skrev EviLEddiE:

Jeg opplever også de samme "spike lags"'ene MrGod har. Helt plutselig stopper spillet helt opp, for så å fortsette igjen etter 1 sekund. Dette har ført til mange "Busted!" hos meg... Jeg håper at de i samme EVENTUELLE patch at de mekker til en skikkelig Replay-modus med flere kameravinkler.


Uansett: EA er i dette tilfellet kjøpt og betalt av Sony for å lage drittversjoner til PC, Xbox og GC og kun ha den beste versjonen på PS2. Dette har gjort at jeg vil tenke meg lenge om før jeg kommer til å kjøpe et spill fra Electronic Arts igjen. Som jeg nevnte i en tidligere post, ER det etter min mening "Microsoft-nykker" over dem.


 

 

Jepp!! Akuratt hva jeg mener!! :grin: glimrende! endelig en som forstår..

Tror faktisk EA innser at de må gjøre noe med problemet.. og i tillegg få en bedre replay modus.. mangler litt på dette spillet hva NFS 5.. desverre.. men også mange ting er forbedret.. men at spillet står rolig i ett sekund når du braser inn i 4 politibiler og en 2-3 motstandere kjører inn i deg i 300 km/t .. Håper de kan fixe dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...