Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Nextgentel og forbrukerrettigheter


khare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha...at Nextgentel må ty til slike metoder...

 

"Kjøpt og betalt"!

 

 

Til de som ikke skjønte hva jeg mente, så hinter jeg om at trådstarter fikk et bra resultat og til gjengjeld skal han la tråden dø....NGT vil ikke at denne tråden skal nå til nye kunder ;)

 

*Make it sticky!* :devil:

Lenke til kommentar

Hahah, det er sleipt gjort.

 

De har ikke noe mer enn å tape på å kjøre den retingen, da vi nå sitter igjen med alt det negative i tråden istedet for å komme med løsningen og det lille positive som kan rette på vårt syn hos NGT.

 

Nei, om NGT ringer meg og skal ha meg som kunde takker jeg blankt nei med en eneste gang. Det er ikke snakk om at jeg skal bli kunde i et slikt hyklersk selskap. Håper de leser dette.

 

NGT, lær av Canal Digital!

Lenke til kommentar

Ville bare føye meg selv inn i rekka blant misfornøyde eks-kunder av NextGentel:

 

Mye problemer med både fakturaer, og ikke minst kundeservice.

Det hele eskalerer i at de klarer å sende meg en inkasso, uten inkassovarsel, på en regning som har blitt betalt et år tidligere. Etter x antall mailer fram og tilbake, med kvittering på at regningen har blitt betalt, så skjønner de endelig tegninga...

Lenke til kommentar
Ville bare føye meg selv inn i rekka blant misfornøyde eks-kunder av NextGentel:

 

Mye problemer med både fakturaer, og ikke minst kundeservice.

Det hele eskalerer i at de klarer å sende meg en inkasso, uten inkassovarsel, på en regning som har blitt betalt et år tidligere. Etter x antall mailer fram og tilbake, med kvittering på at regningen har blitt betalt, så skjønner de endelig tegninga...

8331002[/snapback]

 

Kjipt :thumbdown:

 

Håper telenor monopolet på bredbånd tar slutt snart. Vil ha like bra linjer som i Sverige og Danmark. Fiber ftw!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, da har jeg akkuratt snakket min siste lille bit med nextgentel, og jeg skulle sende spesifisert tlf regning av utgiftene jeg har brukt ved tlf til dem og få det tilbakebetalt, inluderende frakt begge veier av ruter ;) ting er nesten håpløst men ikke helt håpløst for den som gidder ;)

Takk til trådstarter for all insattsvilje og dokumentasjon på dette emne, det har jeg tjent 2 x 99 kr på ;) ikke store summen, men ett prinsipp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...