Gå til innhold

GTA 4 - Blir det NY?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

"Rockstar North has been busy with GTA IV for a while. Each time a new Grand Theft Auto pops up, also a lot of rumours wil pop up. This time, it ain't different. Rumours says a leak from Rockstar New York itself told them the new GTA would play in New York City, in the early 90's. The main characters should be white and the story will tell a conflict between the Russian Mafia and the Italian Mafia

But this isn't everything. The same leak should have told that the gameplay has changed. GTA IV is thougher than the previous GTA and also more realistic and lesser arcade. Of cource this might be al just a fake. Even if it is from Rockstar itself, because rockstar is knows for the messing with the press."

Interessant... En artig vending om sant synes nå jeg!

Kilde!

Endret av superted81
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rumours says a leak from Rockstar New York itself told them the new GTA would play in New York City, in the early 90's. The main characters should be white and the story will tell a conflict between the Russian Mafia and the Italian Mafia

7375947[/snapback]

The same leak should have told that the gameplay has changed. GTA IV is thougher than the previous GTA and also more realistic and lesser arcade.

Kilde!

7375947[/snapback]

Hvis det er sant så liker jeg disse opplysningene.

Jeg er lei av dritten i GTA slik den er nå, etter GTA2.

Mafia er fortsatt favoritten på dette området.

Skrevet

Eg seier ikkje nei takk til eit meir realistisk GTA. Men for min del håper eg først og fremst at dei snart får ein skikkeleg AI, og gjerne at dei dropper rollespel-elementa frå San Andreas.

Skrevet
det har ikke vært et GTA spill fra en ekte by siden GRA:London så jeg stiller meg litt skeptisk.

men for all det, New yourk er ikke et dumt sted

7376089[/snapback]

Hva med San Andreas da. Byene der er jo Los Angeles, San Fransisco og Las Vegas. Mulig at de ikke er helt like, men de bygger hvertfall på dem.

Skrevet

Både Liberty City (New York) og Vice City (Miami) er basert på verkelege byar. Men GTA: London var i London, ikkje bare basert på London. :)

Skrevet
det har ikke vært et GTA spill fra en ekte by siden GRA:London så jeg stiller meg litt skeptisk.

7376089[/snapback]

Hva med San Andreas da. Byene der er jo Los Angeles, San Fransisco og Las Vegas. Mulig at de ikke er helt like, men de bygger hvertfall på dem.

7377443[/snapback]

Men byene heter Los Santos, San Fierro og Las Venturas. Det er ikke de ekte navnene, bare etterligninger så de slipper lisenser på by navnene. Det samme gjelder bilene der.

Det kjipeste med gta spillene er ting som popper opp rett foran deg. spesielt trær og høye blokker når du er ute og flyr

Skrevet (endret)
Både Liberty City (New York) og Vice City (Miami) er basert på verkelege byar. Men GTA: London var i London, ikkje bare basert på London. :)

7377958[/snapback]

Da så. Men sier teksten klart om det skal være New York, eller basert på New York? Uansett er det vel litt rart om de skal bruke samme by som til Liberty City, eller?

Endret av trygveaa
Skrevet

Om Rockstar skal gjenskape en by må de også holde seg til en fasit, noe som skaper kjedelige repetive områder. Har vi ikke lært noe av The Getaway, Driv3r og Godfather? Virkeligheten er kjedelig!

• 2 uker senere...
Skrevet
Om Rockstar skal gjenskape en by må de også holde seg til en fasit, noe som skaper kjedelige repetive områder. Har vi ikke lært noe av The Getaway, Driv3r og Godfather? Virkeligheten er kjedelig!

7387148[/snapback]

Hvis noen i verden skal klare det bra, så er det R* ;)

Skrevet

Hmm, nå fant jeg jo da flere skrivefeiler i kilden, ergo tar jeg den lite seriøst. Tipper vi vil se nok en fantasi by basert mer eller mindre på en større by i USA.

Skrevet

Jeg ser to muligheter for GTA IV.

1. De bygger ut San Andreas temaet. Med flere mellomstore byer, og landsbyer imellom. Dette funket jo bra i SA, og med nye oppfinnsomme muligheter så kan det bli nok en blockbuster.

2. De tilbyr spillerne et metropolis. Fylt til randen av elendighet og profittjagende toppsjefer.

Hvilken jeg håper på vet jeg ikke, begge virker spennende.

Angående rykter: Vi vet vel alle hvor mye vi skal stole på rykter. Noen ganger har de rett, andre ganger ikke.

Skrevet

Hvis man hadde fulgt historien, så burde alle Grand Theft Auto-fans vite hvilken by som blir den neste, Carson City.

Dessuten blir Carson City omtalt på diverse radiokanaler i denne generasjons GTA.

Grand Theft Auto: Carson City

Skrevet
Hvis man hadde fulgt historien, så burde alle Grand Theft Auto-fans vite hvilken by som blir den neste, Carson City.

Dessuten blir Carson City omtalt på diverse radiokanaler i denne generasjons GTA.

7523228[/snapback]

Den heter vel faktisk Carcer city :thumbup:

Skrevet

7523228[/snapback]

Den heter vel faktisk Carcer city :thumbup:

7523586[/snapback]

Oops, en skriveleif :whistle:

Skrevet

7376089[/snapback]

7377443[/snapback]

Men byene heter Los Santos, San Fierro og Las Venturas. Det er ikke de ekte navnene, bare etterligninger så de slipper lisenser på by navnene. Det samme gjelder bilene der.

Det kjipeste med gta spillene er ting som popper opp rett foran deg. spesielt trær og høye blokker når du er ute og flyr

7378171[/snapback]

må de virkelig betale for å bruke bynavnene ? er da vel ikke copyright på bynavnene ??

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...