XeLusiOn Skrevet 27. november 2006 Rapporter Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har nettopp skaffet meg style xp og er kjempefornøyd , bortsett fra en ting: Når jeg starter opp maskinen kommer det opp en svart skjerm ganske tidlig hvor den spørr om jeg vil starte opp i Windows home edition (bootscreen) eller Windows home edition (husker ikke om det var akkurat det som stod der) kan noen gi svar på hvordan jeg får det bort ?? plz g13 Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Høyreklikk min datamaskin>egenskaper>avansert>velge hvilken av de 2 os du vil ha startet opp som standard> sett "tiden operativsystemlisten skal vises" til 1 sek.>OK> start på nytt. Bedre? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 28. november 2006 Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Dette er en sikkerhets greie i tilfelle den valgte bootskjermen du har er, eller blir, eller av en eller annen grunn -> ødelagt. Sikkerhet, da mener jeg tiltak ifra tgtsoft, slik at du ikke ender opp med å bli dritforbanna på de for at det går til helsike en gang. Forøvrig så må du jo lage bootbilde selv!!Er jo det som er noe som er verdt å ha! Bilde av dama, bikkja eller en tegning f.eks =) Endret 28. november 2006 av amiganostalgia Lenke til kommentar
XeLusiOn Skrevet 28. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2006 Høyreklikk min datamaskin>egenskaper>avansert>velge hvilken av de 2 os du vil ha startet opp som standard> sett "tiden operativsystemlisten skal vises" til 1 sek.>OK> start på nytt. Bedre? 7374658[/snapback] YES.......takker men skjer det noe hvis jeg setter den på 0?? bare lurer Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 29. november 2006 Rapporter Del Skrevet 29. november 2006 Blir vel enten det samme som at det tar 0 sekunder, eller at du venter til evig tid. Enten eller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå