Gå til innhold

Total War: Lagg under siege

Anbefalte innlegg

Hei og hå

Jeg fant ingen lignende topic om saken, så da valgte jeg å opprette et.

Jeg sliter kraftig med lagg under siege. Når kamera peker mot en by, så lagger det usaklig mye (1-2fps), men om jeg snur kamera vekk fra byen ("ryggen" mot byen) og ser på folka mine, så går det glatt og fint.

Jeg kan kjøre low/medium-settings ellers bortsett fra byslag (Går greit i veldig småbyer).

Noen som vet noen config-tweaks til å få bygningene og slikt til å se røti ut, for å få det spillbart under siege? Litt trist og måtte auto-resolve på alle siege :cry:

Noen forslag?

Specs:

P4 3Ghz, Nvidia 6600GT (128mb) og 1024 RAM

Videoannonse
Annonse

Jeg opplevde det samme her om dagen, dog det har bare hendt én gang. Jeg kjører som regel helt glatt på medium/high settings.

Undet ett siege falt plutselig FPS'en til kanskje 3-4, hjalp ikke om jeg satte ned settings. Dette varte ut kampen, tok meg ca 20 min å fullføre.

Kjipt! Heldigvis bare et engangstilfelle.

Det er en bug - det har ikke noe med units detail eller andre settings å gjøre. Jeg har en 'top end' pc, og selv om jeg setter alle settings til det laveste, får jeg 1-2 fps i sieges hvor AI setter seg fast (gjerne under en stige, men også i porten). Rett og slett ekstremt irriterende - jeg er nå nødt til å la AI få beholde et siege tower sånn at jeg ikke skal oppleve horribel lav fps.

Det siste eksempelet handler mer om at AI`en setter seg fast en eller annen plass, og skaper massiv lagg.

7373785[/snapback]

Ja, det stemmer nok. Jeg hadde ødelagt ram'en til fienden, så absolutt alle de over 600 soldatene måtte opp i samme ladder. :)

7373902[/snapback]

Samme skjedde her.

Vanskelig å vente på tur liksom.. "Jeg skal inn å dø først!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...