BåGan Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei og hå Jeg fant ingen lignende topic om saken, så da valgte jeg å opprette et. Jeg sliter kraftig med lagg under siege. Når kamera peker mot en by, så lagger det usaklig mye (1-2fps), men om jeg snur kamera vekk fra byen ("ryggen" mot byen) og ser på folka mine, så går det glatt og fint. Jeg kan kjøre low/medium-settings ellers bortsett fra byslag (Går greit i veldig småbyer). Noen som vet noen config-tweaks til å få bygningene og slikt til å se røti ut, for å få det spillbart under siege? Litt trist og måtte auto-resolve på alle siege Noen forslag? Specs: P4 3Ghz, Nvidia 6600GT (128mb) og 1024 RAM Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg opplevde det samme her om dagen, dog det har bare hendt én gang. Jeg kjører som regel helt glatt på medium/high settings. Undet ett siege falt plutselig FPS'en til kanskje 3-4, hjalp ikke om jeg satte ned settings. Dette varte ut kampen, tok meg ca 20 min å fullføre. Kjipt! Heldigvis bare et engangstilfelle. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det siste eksempelet handler mer om at AI`en setter seg fast en eller annen plass, og skaper massiv lagg. Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det siste eksempelet handler mer om at AI`en setter seg fast en eller annen plass, og skaper massiv lagg. 7373785[/snapback] Ja, det stemmer nok. Jeg hadde ødelagt ram'en til fienden, så absolutt alle de over 600 soldatene måtte opp i samme ladder. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hehe, I know that feeling. Jeg har fortsatt ikke spilt siden jeg ga opp med England. Patchen er vel rett rundt hjørnet nå? Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Nå tror jeg jeg opplevde AI-lagg også. Hadde 0-1 FPS hele tiden, og det tok spillet et par minutt for å få opp ESC-screen. Mista byen min pga dårlige laggen :[ Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Sett ned units detail, . Jeg har på lav details og har bare litt lagg. Går greit for meg. Morsomt å si at med en dårlig pc har jeg bedre fps enn dere under siege. BIT DET SURE EPLE, hehe Lenke til kommentar
koronag Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det der hjelper ikke om 500 soldater prøver å komme opp samme stige, det går ikke på grafikkdetaljer, men cpu, tipper jeg. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det der hjelper ikke om 500 soldater prøver å komme opp samme stige, det går ikke på grafikkdetaljer, men cpu, tipper jeg. 7384150[/snapback] Har du høyere grafikk detaljer sliter cpuen mer. Så det går på CPUen uansett. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Joda, men når du ligger jevnt på 40-50 så er det ikke grafikkortets skyld at du plutselig har 2 fps. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Er det en bug som antakeligvis blir fikset ved neste/senere patch? Lenke til kommentar
-apocalypsis- Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det er en bug - det har ikke noe med units detail eller andre settings å gjøre. Jeg har en 'top end' pc, og selv om jeg setter alle settings til det laveste, får jeg 1-2 fps i sieges hvor AI setter seg fast (gjerne under en stige, men også i porten). Rett og slett ekstremt irriterende - jeg er nå nødt til å la AI få beholde et siege tower sånn at jeg ikke skal oppleve horribel lav fps. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det siste eksempelet handler mer om at AI`en setter seg fast en eller annen plass, og skaper massiv lagg. 7373785[/snapback] Ja, det stemmer nok. Jeg hadde ødelagt ram'en til fienden, så absolutt alle de over 600 soldatene måtte opp i samme ladder. 7373902[/snapback] Samme skjedde her. Vanskelig å vente på tur liksom.. "Jeg skal inn å dø først!" Lenke til kommentar
Laffo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har hatt same problemet et par ganger ja, til vanelig kjører jeg alt på absolutt max, men selv da jeg satt ned til laveste mulige grafikk hadde jeg like store lag. Dette var da ca 1000 units skulle opp en ladder på muren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå