elektroboy Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Har fått helt dilla på hellbillies sine sanger:) Synes spesielt de piano stemmene i bakgrunn er sinnsyk tøffe:) Har så lyst til å kunne de! Hehe. Kan sende mail til de. Men er det mulig å lære seg stemmene uten noter bare på gehøret? Spiller trommer i korps. Er ikke tone falsk,hehe! Så å synge reint det kan jeg,hehe PS. Laster dere ned I morgo har eg fri, eller Bondeblå av hellbillies får dere høre dette:) Eller En neger på Ål stasjon, der er det en rå piano solo Endret 27. november 2006 av elektroboy
HeHauken Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 er det mulig å lære seg stemmene uten noter bare på gehøret? Spiller trommer i korps. Er ikke tone falsk,hehe! Så å synge reint det kan jeg,hehe 7371894[/snapback] Ja, alt kan læres om gehøret er bra. Er det piano du skal spille, forutsetter det at du har kjennskap til instrumentet. Det er forøvrig forskjell på gehør og det å synge reint... du kan synge bra, men fremdeles ha et revva gehør og visa versa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå